اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سالانه

انشعابات غیر مجاز 43 میلیارد ریال خسارت به شرکت برق لرستان وارد می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان با اشاره به جمع‌آوری 6 هزار انشعاب غیر مجاز برق در استان گفت: این انشعاب غیرمجاز، سالانه 43 میلیارد و 992 میلیون ریال خسارت به شبکه و شرکت توزیع برق استان وارد می کردند.

انشعابات غیر مجاز 43 میلیارد ریال خسارت به شرکت برق لرستان وارد می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت برق لرستان، محمد بحرینی در جلسه بررسی تبدیل سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار گفت: چنانچه هر انشعاب غیر مجاز ماهانه 470 کیلووات ساعت برق مصرف کند، این 6 هزار انشعاب غیرمجاز سالانه 33 میلیون و 840 هزار کیلووات ساعت انرژی را به صورت غیر مجاز مصرف می‌کردند.

وی تصریح کرد: نرخ ریالی تعریف شده برای هر کیلووات ساعت برق غیر مجاز 1300 ریال است که بر همین اساس سالانه 43 میلیارد و 992 میلیون ریال خسارت از این طریق به شرکت برق استان وارد می‌شده است.

بحرینی اظهار کرد: از مجموع 6 هزار انشعاب غیرمجاز جمع‌آوری شده، 3 هزار و 500 فقره از آنها به انشعاب قانونی و مجاز تبدیل شده‌اند.

وی گفت: شناسایی و جمع‌آوری این تعداد انشعاب غیرمجاز در راستای اجرای طرح جایگزینی کابل‌های خودنگهدار به جای شبکه‌های سیم مسی در استان لرستان انجام شده است.

بحرینی افزود: طرح بزرگ بعثت مبتنی بر تعویض سیم‌های مسی شبکه‌های فشار ضعیف و جایگزینی کابل‌های خود نگهدار به جای این شبکه‌ها و با هدف جلوگیری از بروز خسارات در شبکه اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق لرستان گفت: پایداری و تثبیت قابلیت اطمینان شبکه‌ها و برق تحویلی به مشترکان و زیباسازی مبلمان شهری از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح است.

انتهای پیام/85001/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول