اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی خبر داد

ساماندهی برق‌های غیرمجاز سکونت‌گاه‌های غیررسمی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: برق‌های غیرمجاز سکونت‌گاه‌های غیررسمی آذربایجان‌غربی در حال ساماندهی هستند.

ساماندهی برق‌های غیرمجاز سکونت‌گاه‌های غیررسمی آذربایجان‌غربی

حمید کاظمی‌کیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برق‌های غیرمجاز که عمدتاً در سکونت‌گاه‌های غیررسمی بودند با واگذاری کنتورهای حجمی و انشعاب موقت به برق مجاز تبدیل و مورد ساماندهی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه برق‌های غیرمجاز موجود در استان دو درصد تلفات برق را به خود اختصاص می‌دهند، تصریح کرد: برای مبارزه و جلوگیری از این امر در تلاش برای کاهش تعداد برق‌های غیرمجاز هستیم.

کاظمی‌کیا برق‌های غیرمجاز را شامل برق‌هایی عنوان کرد که به طریق غیرقانونی مورد استفاده قرار می‌گیرند، افزود: تعدادی از افراد سودجو برای اینکه برق بها پرداخت نکنند اقدام به استفاده غیرمجاز از برق می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این راستا اقدامات قانونی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: کمیسیونی برای این منظور در شرکت توزیع نیروی برق تشکیل شده و با افرادی که اقدام به استفاده غیرمجاز از برق می‌کنند، برخورد می‌شود.

کاظمی‌کیا با تاکید بر استفاده از اهرم قوی برای مبارزه با استفاده‌کنندگان از برق‌های غیرمجاز، گفت: برای این منظور پرونده افرادی که اقدام به استفاده غیرمجاز از برق می‌کنند به دادگستری ارجاع می‌شود.

وی با اشاره به تعداد برق‌های غیرمجاز موجود در استان، اظهار داشت: با توجه به اینکه پس از هدفمندسازی یارانه‌ها میزان استفاده کنندگان از برق به صورت غیرمجاز افزایش یافته است در تلاش برای ساماندهی وضعیت موجود هستیم.

کاظمی‌کیا با بیان اینکه در این زمینه با استانداری و دادگستری استان هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است، تصریح کرد: برای این منظور شرکت توزیع نیروی برق با اعزام مأموران خود به محل‌هایی که اقدام به استفاده غیرمجاز از برق دارند، اقدام به قطع این نوع برق می‌کنند.

وی با بیان اینکه استفاده غیرمجاز برق عمدتاً در سکونت‌گاه‌های غیررسمی انجام می‌شود، گفت: برای به حداقل رساندن میزان برق غیرمجاز نیازمند همکاری هر چه بیش‌تر مردم هستیم.

انتهای پیام/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول