اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق کاکی خبر داد

خسارت طوفان شدید به تاسیسات برق شهر کاکی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برق کاکی گفت: براثر طوفان شدید شب گذشته در روستای کردوان سفلی بخش کاکی شهرستان دشتی بیش از 17 میلیون تومان به برق این بخش خسارت وارد شد.

خسارت طوفان شدید به تاسیسات برق شهر کاکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی میثم کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی اظهار داشت: طوفان شدید و بارش‌های روز گذشته باعث سقوط تعداد پنج پایه برق در روستای کردوان سفلی شد.

رئیس اداره برق کاکی عنوان کرد: اکیپی از اتفاقات برق کاکی برای حل مشکل پایه برق به این محل اعزام شده‌اند و مشغول به فعالیت هستند و امیدواریم این مشکل را تا ساعاتی دیگر حل کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی گفت: بیشترین بارش‌ها در روستاهای شهرستان بوده که همه ما و مردم را خوشحال کرد و امیدواریم بارش‌ها ادامه داشته باشد.

حسین باغداری متذکر شد: هر چند در شهر خورموج بارندگی زیاد نبود، ولی در اکثر روستاهای شهرستان بارندگی باعث خوشحالی زایدالوصف کشاورزان و دامداران شد.

باغداری در پایان اذعان داشت: هم‌اکنون همه راه‌های شهرستان دشتی باز است و آمد و رفت در جاده‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/66001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول