اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه محرم صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه عکس «شیرخوارگان حسینی در آیینه تصویر» در زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان گفت: همزمان با ماه محرم، نمایشگاه عکس هشتمین مراسم شیرخوارگان حسینی در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه عکس «شیرخوارگان حسینی در آیینه تصویر» در زنجان

داود خدایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: پس از برگزاری هشتمین همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان، نمایشگاه عکس این همایش برگزار می‌شود.

وی از برگزاری این نمایشگاه در نگارخانه مولانا عاصم زنجانی خبر داد و افزود: 50 عکس از همایش شیرخوارگان حسینی زنجان در این گالری در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روایت‌گری صبر آسمانی رباب(س)، حکایت آب، عطش، غربت و عظمت نهضت عاشورا از اهداف برگزاری این نمایشگاه است، افزود: افزایش معرفت عاشورایی کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه محسوب می‌شود.

خدایی حکایت کوچکی از دل‌دادگی خیل عظیم عاشقان و مشتاقان شرکت‌کننده در همایش را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: به تصویر کشیدن جوشش، آفرینش لحظه‌های ناب و بدیع، نهادینه‌کردن و شناساندن نسل نوپا با حماسه عاشورا، از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نشست هماهنگی همایش شیرخوارگان حسینی خبر داد و افزود: این نشست با حضور انتظامات همایش برگزار شد.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان با بیان اینکه 40 نفر از خواهران مسئول برقراری نظم در همایش شیرخوارگان حسینی هستند، خاطرنشان کرد: برای برگزاری مطلوبتر این همایش جلسات هماهنگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش شیرخوارگان در هشت سال گذشته به نحو مطلوبی در زنجان برگزار شده است، افزود: برنامه‌ریزی‌های مناسب موجب برگزاری مطلوب این همایش می‌شود.

خدایی از برگزاری این همایش در روز تاسوعای حسینی خبر داد و گفت: از ساعت 8.30 صبح این برنامه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول