اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

30 آبان ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری همایش تبلور حضور توسط هیئت‌های مذهبی دانشجویی اصفهان

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی گردهمایی هیئت‌های مذهبی دانشجویی استان اصفهان گفت: فردا 30 آبان ماه همایش تبلور حضور با حضور تمام هیئت‌های مذهبی دانشگاه‌های سراسر استان اصفهان در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش تبلور حضور توسط هیئت‌های مذهبی دانشجویی اصفهان

محمدرضا تقی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر در ماه محرم و آستانه عاشورا و تاسوعای حسینی قرار داریم، اظهار کرد: فرهنگ عاشورای حسینی باید به صورت کامل در میان جامعه دانشگاهی کشور تبیین شود.

وی اضافه کرد: تقویت و تبیین فرهنگ عاشورایی در میان جامعه دانشگاهی سبب معرفت‌افزایی دانشگاهیان در مقابل تهاجم‌های فرهنگی دشمن می‌شود و دانشگاه‌ها در مقابل تمام هجمه‌های نرم دشمن ایمن می‌شوند.

دبیر اجرایی گردهمایی هیئت‌های مذهبی دانشجویی استان اصفهان تصریح کرد: فردا 30 آبان ماه امسال همایش تبلور حضور با حضور تمام هیئت‌های مذهبی دانشگاه‌های سراسر استان اصفهان در دانشگاه اصفهان از ساعت 12 تا دو بعد از ظهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان متولی برگزاری این همایش بزرگ در میان هیئت‌های مذهبی دانشگاه‌ها است، ادامه داد: این گردهمایی برای نخستین بار در میان این هیئت‌ها برگزار می‌شود و مانور و اجتماع هیئت‌های مذهبی دانشجویی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این گردهمایی بزرگ به شمار می‌رود.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه تعامل و هم‌افزایی هیئت‌های مذهبی با جامعه دانشگاهی با برگزاری مستمر این همایش‌ها و گردهمایی‌ها تقویت می‌شود، تاکید کرد: البته انتظارات این دو قشر از جامعه باید برای هر دوی آنها تبیین شود و دانشگاه‌ها و هیئت‌های مذهبی باید با تعامل و همکاری با یکدیگر به تبیین فلسفه عاشورایی در جامعه بپردازند.

انتهای پیام/63001/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول