اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداری شمال شرق سپاه:

همایش‌های ملی طب‌ کل‌نگر سخنگوی طب اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: معاون بهداری شمال شرق سپاه گفت: همایش‌های ملی طب‌ کل‌نگر سخنگوی طب سنتی و اسلامی ایران است.

همایش‌های ملی طب‌ کل‌نگر سخنگوی طب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد شاهین‌فر معاون بهداری شمال شرق سپاه ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته راهبردی پنجمین همایش ملی طب کل‌نگر شرق کشور با بیان ‌اینکه همایش‌های ملی طب کل‌نگر منحصر به فردترین همایش در حوزه طب بومی کشور است، اظهار کرد: همایش‌ ملی طب کل‌نگر سخنگوی فعالان این عرصه است.

وی بیان کرد: تا امروز همایش‌های متفاوتی با موضوع طب سنتی و اسلامی در کشور برگزار شده است که برای مخاطبان جهت شرکت هزینه‌‌ای را دربرداشته است اما همایش‌های ملی طب کل‌نگر تا به امروز رایگان بوده و هزینه‌ای را از مدعوین اخذ نکرده است.

رئیس شرکت پیام‌آوران طب اسلامی خراسان‌رضوی افزود: همایش طب کل‌نگر تا امروز توانسته است دغدغه‌های فعالان این حوزه را از تریبون رسمی پخش کند و با همکاری اصحاب رسانه گامی موثر در معرفی و بیان مشکلات این حوزه در کشور بردارد.

شاهین‌فر ادامه داد: همایش طب کل‌نگر نقش بسزایی در اتحاد و هم‌بستگی فعالان طب سنتی اسلامی خراسان‌رضوی داشته است و از این رو نام مشهد به عنوان پایگاه اتحاد طب سنتی کشور مطرح است.

وی با بیان‌اینکه باید همایش‌های طب کل‌نگر وارد باب جدیدی شود خاطرنشان کرد: بخش علمی همایش باید تقویت شود تا بتواند این همایش‌ها را به معرفی دستاوردهای درمانی کشور در حوزه طب سنتی اسلامی هم بپردازد.

در پایان شاهین‌فر خدمات ارزنده‌ای موسسه تحقیقات حجامت خراسان‌رضوی را شایسته قدردانی دانست و افزود: اگر امروز مشهد به عنوان پایتخت طب سنتی ایران مطرح است بابت خدمات 10ماهه موسسه تحقیقات حجامت خراسان‌رضوی است.

وی همچنین در ارتباط با تاریخ این همایش گفت: همایش ملی طب کل‌نگر در تاریخ 28تا 29 دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول