اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حدادعادل، محجوب و حسین طلا

همایش «فرشته‏‌های سوسنگرد» در جاجرود برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور حدادعادل، محجوب، حسین طلا و تنی چند از مسئولان کشوری، استانی و محلی همایش «فرشته‏‌های سوسنگرد» در بخش مرکزی تهران برگزار شد.

همایش «فرشته‏‌های سوسنگرد» در جاجرود برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، همایش فرشته‏‌های سوسنگرد با حضور شماری از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، معاون ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس، بخشدار مرکزی تهران، برخی دیگر از مسئولان و جمع کثیری از مردم در مسجد حضرت امام رضا(ع) جاجرود برگزار شد.

در این مراسم، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس در سخنانی به تأثیرات شگرف واقعه عاشورا در حماسه‏‌های انقلابی مردم ایران در سال 57 پرداخت.

همچنین حسن رسولی، معاون ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس در سخنانی به حماسه سوسنگرد و تأثیرات حضور رهبر فرزانه انقلاب در جریان حصر این منطقه اشاره کرد.

دو تن از مداحان اهل بیت(ع) نیز به بیان سوگواره واقعه کربلا و شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌‏الحسین(ع) پرداختند.

این همایش به همت بخشداری مرکزی تهران، دهیاران این بخش، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه بومهن و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس شرق استان تهران برگزار شد.

در این همایش، نامه رهبر فرزانه انقلاب و شهید چمران که در روزهای حساس حصر سوسنگرد به مسئولان امر ارسال شده بود، قرائت شد که خواندن آن خالی از لطف نیست:

سرکار سرهنگ قاسمی

فرمانده لشکر 92 زرهی اهواز

با سلام

شنیدم تیمسار ظهیرنژاد به شما تلفن کرده‌اند که تیپ 2 فردا وارد عمل نشود مگر بنا به امر. منظورشان امر آقای رئیس جمهور است. من این عدول از تصمیم عصر را قابل توجیه نمی‌دانم. این به معنای تعطیل یا به ناکامی کشاندن عملیات فردا است.

استعداد دشمن چنان است که آن دو گروهان پیاده یارای کار درستی در برابر آن ندارند و اگر تیپ وارد عمل نشود در حقیقت تک انجام نگرفته است. صبح اگر برای تصمیم نهایی بخواهیم منتظر آمدن تیمسار ظهیرنژاد بمانیم وقت خواهد گذشت.

جوانان ما در سوسنگرد حداکثر تا صبح مقاومت خواهند کرد و صبح زود اگر ما قدری بار دشمن را سبک نکنیم همه نابود خواهند شد و شهر کاملاً سقوط خواهد کرد.

خلاصه اینکه به نظر و تشخیص ما کار باید به همان روال که عصر صحبت شد پیش برود و تیپ آماده باشد که صبح وارد عمل شود در غیر این صورت مسئولیت سقوط سوسنگرد با هر کسی است که از این تصمیم عدول کرده است.

انتهای پیام/2568/ل/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول