اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت:

امر به معروف و نهی از منکر را از خانواده آغاز کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: برای داشتن جامعه‌ای سالم و پویا باید امر به معروف و نهی از منکر را در آن احیا کنیم که می‌طلبد، احیای این فرائض را از خانواده خود آغاز کرد.

امر به معروف و نهی از منکر را از خانواده آغاز کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام فرزاد احمدیوسفی یکشنبه شب در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با تسلیت ماه عزا و ماتم اظهار داشت: با توجه به آیات قرآن نماز، زکات و امر به معروف و نهی از منکر مکمل یکدیگر هستند.

وی این دو فریضه را در جامعه فراموش‌ شده دانست و افزود: برای داشتن جامعه‌ای سالم و پویا باید امر به معروف و نهی از منکر را در آن احیا کنیم که می‌طلبد، احیای این فرائض را از خانواده خود آغاز کرد.

احمدیوسفی تصریح کرد: باید تمام مردم در اجرای این دو فریضه مشارکت داشته باشند تا با استمرار و ترویج آن‌ها به جامعه‌ای ولایی و شیعی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه در جامعه امروز ما معروف‌ها و منکرها جای خود را عوض کرده‌اند، ابراز داشت: برای اصلاح این وضع باید معروف‌ها و منکرات را به خوبی شناخت و درک کرد تا بتوانیم، دیگران را اصلاح کنیم.

احمدیوسفی توزیع سیم‌کارت‌های رایگان در مدرسه‌ها را نوعی منکر و آسیب ذکر و عنوان کرد: اگر این امر به خوبی مدیریت نشود، این امر به معضل بزرگی تبدیل می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: ماه محرم ماه امر به معروف و نهی از منکر است، زیرا امام حسین (ع) برای احیای این دو فریضه جان خود را فدا کردند تا ما امروز پیرو واقعی ایشان باشیم.

احمدیوسفی با اشاره به اعزام 250 مبلغ به بخش‌ها و روستاهای شهرستان جیرفت بیان داشت: با توجه به اینکه شهر جیرفت به عنوان «دارالولایه» معروف است، امیدواریم در سال جاری با برگزاری مراسم باشکوه عزاداری آن را به تمام کشور بشناسانیم که این مهم نیازمند همکاری تمام مسئولان است.

انتهای پیام/80001/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول