اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

اشاعه امر به معروف نجات‌دهنده قرآن است

خبرگزاری فارس: معاون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر گفت: اشاعه امر به معروف نجات‌دهنده دین اسلام و قرآن کریم است.

اشاعه امر به معروف نجات‌دهنده قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مهدی صفرزاده یکشنبه‌‌شب در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج اظهار کرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر موجب خوار و ذلیل شدن دشمن درونی انسان می‌شود و فرد را از انجام کارهای نادرست باز می‌دارد.

وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی ما با رعایت امر به معروف از آسیب‌ها در امان خواهد بود، بیان کرد: این مهم تضمین‌کننده سلامت جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: اگر انسان‌ها نتوانند بر دشمن درونی خود غلبه کنند در برابر دشمن بیرونی نیز شکست خواهند خورد و نابود می‌شوند.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تلاش برای اشاعه و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر را ضروری خواند و بر توجه به این مهم تاکید کرد.

حجت‌الاسلام صفرزاده همچنین با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم بیان کرد: امام حسین(ع) شراب هدایت برای این عصر و زمان و همچنین برای آیندگان است و باید از این بزرگوار درس بگیریم.

وی با اشاره به اینکه باید به معنویات توجه کرد، یادآور شد: روح آدمی به کالبد مادی حیات و ارزش می‌دهد و همه ما باید با انجام کارهای درست و ارزشی روح خود را تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: امام حسین(ع) روحش را فدای اسلام و حیات جاودانه قرآن کریم کرد و تلاش زیادی برای پایداری زحمات جدش رسول گرامی اسلام انجام داد.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور همچنین امام حسین(ع) را شهید راه امر به معروف و نهی از منکر خواند و گفت: باید همه ما حافظان این فریضه الهی باشیم و آن را به نحو احسن رعایت کنیم.

انتهای پیام/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول