اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هندیجان:

وضعیت قبرستان هندیجان شمالی بسیار نامطلوب است / مسئولان استانی چاره اندیشی کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه هندیجان گفت: وضعیت قبرستان شمالی این شهرستان بسیار نامطلوب بوده و مسئولان باید در این خصوص چاره اندیشی کنند.

وضعیت قبرستان هندیجان شمالی بسیار نامطلوب است / مسئولان استانی چاره اندیشی کنند

عبدالحسن بهبهانی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: وضعیت قبرستان شمالی شهرستان هندیجان بسیار نامطلوب بوده و مسئولان باید در این خصوص چاره اندیشی کنند.

وی افزود: تا کی مردم متدین شهرستان هندیجان باید شاهد باشند که عزیزان خود را در آب خاکسپاری کنند و در این زمینه هیچگاه کسی پاسخگوی آنها نباشد.

امام جمعه هندیجان تصریح کرد: قبرستان این منطقه واقعاً وضعیت نامطلوبی دارد به خصوص در فصل زمستان که به سبب بارش‌های باران حتی چند میلیمتری، غیرقابل تحمل و تردد می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان این منطقه از وضعیت قبرستان بسیار گلایه مند بوده و بارها با دفتر نهاد امامت جمعه مراجعه و نامه نگاری کرده و خواستار رفع این مشکل شده‌اند.

بهبهانی‌پور خاطرنشان کرد: من شاهد پیگیری مسئولین هستم ولی این کافی نیست، باید مسئولان استانی را برای رفع سریع‌تر این معضل در شهرستان مجاب کرد.

وی ادامه داد: مسئولان استانی باید بودجه ویژه‌ای به این امر اختصاص دهند و قبرستان را بازسازی کنند تا مردم این منطقه بیش از این شاهد بی‌حرمتی به مردگانشان نباشند.

امام جمعه هندیجان همچنین عنوان کرد: امیدواریم با حمایت هر چه بیشتر مسئولان استانی در آینده‌ای نزدیک و پیش از آغاز فصل زمستان شاهد رفع این معضل در قبرستان شهرستان هندیجان باشیم.

انتهای پیام/ 72001/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول