اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

قبرستان‌‌های شوشتر به هیچ‌‌ وجه وضعیت مناسبی ندارند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: در قبرستان‌های شوشتر برای دفن اموات و قرائت نماز میت حتی یک سایبان وجود ندارد و باید در این باره اقدامات عاجل انجام شود.

قبرستان‌‌های شوشتر به هیچ‌‌ وجه وضعیت مناسبی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر غلام سلطانیان پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک شورای اسلامی شهر شوشتر با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان اظهار داشت: بقاع و اماکن متبرکه شهر شوشتر از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند و باید در این باره چاره اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از بقاع در شوشتر به مخروبه تبدیل شده‌اند، افزود: رسیدگی به بقاع در شوشتر تقریبا به فراموشی سپرده شده است و در این باره نیازمند نظارت جدی و بیشتری هستیم.

وی با اشاره به اینکه قبرستان‌های شوشتر از داشتن فضای سبز نیز محروم هستند، گفت: قبرستان اصلی شهر شوشتر به دلیل عدم نظارت در ایجاد قبر و سنگ قبر به وضعیت بسیار بدی از نظر سیما تبدیل شده است و باید در این باره اداره اوقاف اقدامات جدی انجام دهد.

سلطانیان با اشاره به اینکه قیمت قبر در شوشتر به شدت افزایش یافته است، تأکید کرد: اخذ قیمت‌های 15 تا 40 میلیون ریالی برای هر قبر در قبرستان‌های شوشتر بسیار زیاد است و مردم اعتراضات خود را به شورای شهر ارائه می‌کنند و شورای شهر نیز در این باره هیچ پاسخ قانع کننده ندارد که به مردم بدهد.

عضو شورای شهر شوشتر با اشاره به اینکه زمین‌های قبرستان‌های شوشتر همه موقوفه هستند، افزود: در شرایط کنونی فروش قبر در زمین‌های موقوفه اشکال شرعی دارد زیرا امکان فروش موقوفه وجود ندارد و امیدواریم در این باره توجیهی مناسب وجود داشته باشد.

وی تأکید کرد: در قبرستان‌های شوشتر برای دفن اموات و قرائت نماز میت حتی یک سایبان وجود ندارد و باید در این باره اقدامات عاجل انجام شود.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول