اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

الگویی برای قبرستان‌های شوشتر وجود ندارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر شوشتر الگویی برای قبرستان‌های شوشتر وجود ندارد و همین امر مشکلات زیادی در قبرستان‌های شوشتر ایجاد کرده است.

الگویی برای قبرستان‌های شوشتر وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک شورای اسلامی شهر شوشتر با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان اظهار داشت: شهرستان شوشتر دارای سه قبرستان است ولی الگوی مناسبی برای این قبرستان‌ها وجود ندارد و منظر این قبرستان‌ها تنها سیمای بسیار نازیبایی در سطح شهر ایجاد کرده است.

وی با اشاره به مشکلات معماری موجود در قبرستان‌های شوشتر افزود: این قبرستان‌ها در شوشتر از داشتن فضای سبز مناسب و امکانات اولیه بی‌بهره‌اند.

رسولی با اشاره به اینکه باید برای همسان‌سازی قبرستان اقداماتی انجام شود، تأکید کرد: همسان‌سازی قبور در سطح شهرستان شوشتر از نیازهای اولیه‌ای است که باید در این مکان‌ها پیگیری شود و در این باره باید اقدامات جدی با استفاده از نظر کارشناسان امر انجام شود.

این عضو شورای شهر اسلامی شهر شوشتر تأکید کرد: شهرستان شوشتر شهری کارگری است و باید در راستای کاهش قیمت قبر در سطح قبرستان‌ها اقداماتی انجام شود و در این باره منتظر اقدامات آتی هستیم.

وی افزود: هزینه فروش قبر در قبرستان‌های شوشتر باید برای رفع مشکلات این مکان‌ها هزینه شود و در این باره برخی از مشکلات در دستور کار سریع اداره اوقاف قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهر شوشتر باید بیشتر و نقش اداره اوقاف و امور خیریه در این باره باید پررنگ‌تر شود.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول