اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختیارآباد کرمان

معامله 300 کیلوگرمی مواد مخدر در قبرستان لو رفت

خبرگزاری فارس: تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر که در قبرستان قرار معامله 300 کیلوگرم مواد مخدر را گذاشته بودند، توسط مأموران کلانتری اختیارآباد کرمان دستگیر شدند.

معامله 300 کیلوگرمی مواد مخدر در قبرستان لو رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، رئیس کلانتری 31 اختیارآباد کرمان اظهار داشت: با همکاری مردم و هوشیاری مأموران این کلانتری بیش از 302 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از منزل یک قاچاقچی کشف شد.

وی در تشریح این خبر گفت: پس از اطلاع مأموران کلانتری از سوی مردم در مورد اینکه یک قبضه سلاح کلاشینکف در قبرستان افاغنه در اختیارآباد وجود دارد، بررسی موضوع آغاز شد.

رئیس کلانتری اختیار آباد ابراز داشت: با حضور پلیس در این قبرستان، یک قبضه اسلحه کلاشینکف که بر روی یک درخت آویزان شده بود، کشف شد و در همین حال مأمورانی که در حال بازدید از محل کشف اسلحه بودند، متوجه فرار کردن یک خودرو پژو می‌شوند که راننده آن مورد شناسایی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در تعقیب و مراقبتی که پس از شناسایی منزل مظنون صورت گرفت، راننده پژو در موقعیت مناسب دستگیر و در زمان دستگیری مقداری مواد مخدر از وی کشف شد.

این مسئول تصریح کرد: در ادامه دستگیری با انجام کارهای تحقیقاتی و بازجویی‌های فنی، ارتباط این متهم با اسلحه مشخص شد و در بازرسی از منزل وی 302 کیلوگرم مواد مخدر، تجهیزات دریافت از ماهواره، چهار قبضه سلاح سرد و وسایل استعمال مواد مخدر کشف شد.

وی عنوان کرد: بر اساس اعترافات این متهم، وی در شب قبل از دستگیری با تعدادی از قاچاقچیان در قبرستان قرار تحویل گرفتن مواد را داشته و این اسلحه از قاچاقچیان در آنجا جا مانده بوده است و وی در زمان مراجعت به قبرستان برای برداشتن اسلحه با حضور مأموران مواجه می‌شود و فرار می‌کند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول