اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بجنورد:

احداث قبرستان‌های جدید در معصوم‌زاده بجنورد متوقف شد

خبرگزاری فارس: فرماندار بجنورد گفت: جلوی احداث قبرستان‌های جدید در معصوم‌زاده بجنورد از سوی شورای بهداشت شهرستان گرفته شد.

احداث قبرستان‌های جدید در معصوم‌زاده بجنورد متوقف شد

سیدمحمد پاکمهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: در این راستا از هرگونه ساخت و ساز قبرستان جدید در صحن این امام‌زاده از سوی فرمانداری شهرستان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های دور بنا به مصوبه شورای بهداشت هرگونه دفن اموات در معصوم زاده بجنورد ممنوع بود که تا مدتی این موضوع اجرایی شد.

فرماندار بجنورد تصریح کرد: باید به مصوبات شورای بهداشت برای هرگونه مسائل بهداشتی توجه شود.

به گزارش فارس، ساخت و ساز و توسعه قبرستان‌های جدید در پایین دست امام‌زاده سیدعباس (ع) بجنورد انتقاد شهروندان را نسبت به بی‌تفاوتی متولیان امر برانگیخته است.

بر اساس این مصوبه که در سال 80 به تصویب اعضای شورای بهداشت رسید، دفن هرگونه اموات در این محل ممنوع و از این پس دفن اموات در آرامستان جاوید بجنورد انجام می‌شد.

جلوگیری از دفن اموات در این امام‌زاده برای مدتی تا آنجایی پیش رفت که اجازه دفن اموات حتی به اموات مسئولان نیز داده نشد و با جدیت مصوبه شورای بهداشت اجرا شد.

از سویی دیگر افزایش بی‌رویه قیمت قبر در معصوم زاده بجنورد تا آنجا پیش رفت که اخیراً قیمت هر در این محل به دو میلیون و 350 هزار تومان رسید.

امام‌زاده سید عباس (ع) در جنوب بجنورد و در هسته داخلی شهر قرار گرفته است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول