اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان خبر داد

عیادت خادمین مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) زنجان از بیماران

خبرگزاری فارس: مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان گفت: خادمین و دست‌اندرکاران مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان از بیماران بخش کودک و نوزاد بیمارستان‌های زنجان عیادت کردند.

عیادت خادمین مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) زنجان از بیماران

 داود خدایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، از دیدار خادمین و دست‌اندرکاران مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) با بیماران خبر داد و افزود اظهار کرد: 30 نفر از خادمین این مجمع از بخش نوزادان و کودکان بیمارستان‌های امام حسین(ع) و ولی‌عصر زنجان عیادت کردند.

وی با اشاره به اهدای بسته‌های فرهنگی در بیمارستان‌ها تصریح کرد: عیادت از بیماران نوزاد و کودک از برنامه‌های این مجمع است.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان خبر داد و افزود: با حضور 12 هزار نفر این همایش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای هشتمین سال متوالی همایش شیرخوارگان حسینی چهارم آذرماه سال جاری و همزمان با تاسوعای حسینی در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

خدایی با بیان اینکه این همایش به عنوان محفلی تاثیرگذار از استقبال مطلوبی برخوردار است، تصریح کرد: این همایش به همت مجمع جهانی علی اصغر(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از 100 نقطه از استان زنجان، افزود: این همایش در سال گذشته در 70 مرکز برگزار شد.

وی از توزیع  6 هزار بسته لباس سبز ویژه کودکان، پیشانی‌بند با عنوان یا صاحب‌الزمان و کاور سبز در این همایش خبر داد و افزود: برای برگزاری مطلوب این همایش، نشست صمیمی دست‌اندرکاران این مجمع با معاونت فرهنگی و هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول