اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عیادت منتخب مردم بویراحمد و دنا از جانبازان بستری

خبرگزاری فارس: منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی از جانبازان بستری در بیمارستان سلمان یاسوج عیادت کرد.

عیادت منتخب مردم بویراحمد و دنا از جانبازان بستری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی عصر امروز با حضور در بیمارستان اعصاب و روان سلمان با جانبازان بستری، پرسنل و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کرد.

منتخب مردم حوزه بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی در این دیدار گفت: شهدا و ایثارگران فراموش شدنی نیستند و بر همه دلسوزان نظام لازم است تا هر کاری را که از دستشان برمی‌آید برای حمایت از جامعه ایثارگری انجام دهند.

زارعی افزود: در دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی تلاش خواهم کرد تا در همه زمینه‌ها یار و یاور جامعه ایثارگری باشم و از هیچ تلاشی برای کمک به این قشر ارزشمند دریغ نورزم.

وی جانبازان را شهدای زنده خواند و گفت: شما که همه وجود خود را در راه میهن و اسلام فدا کردید امروز خدمت به شما کمترین کاری است که یک مسئول در نظام اسلامی می‌تواند انجام دهد.

زارعی با بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان سلمان یاسوج، زحمات دست‌اندرکاران بنیاد شهید به‌ ویژه مدیرکل این نهاد را در راه خدمت به جامعه ایثارگری قابل تقدیر دانست و بیان کرد: به‌حمدالله دغدغه متولیان جامعه ایثارگری خدمت و ارتقای سطح خدمات است که اینجانب نیز با همه ظرفیت‌های نمایندگی مجلس در کنار خادمین این قشر خواهم بود.

زارعی با بازدید از بخش کاردرمانی و بخش صنایع دستی این بیمارستان گفت: رفاه و افزایش سطح خدمات به مراجعین و جانبازان به‌ویژه جانبازانی که در بیمارستان سلمان بستری هستند امری لازم بوده که در حال انجام شدن است.

* ورزش‌درمانی، کار و تفریح جانبازان در دستور کار است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: بیمارستان تخصصی اعصاب و روان یکی از کوچک‌ترین خدماتی است که این مدیریت برای خدمت به جامعه ایثارگری در این استان نسبت به تجهیز و افزایش خدمات رفاهی و تخصصی آن تلاش کرده است.

علی امیری با بیان اینکه خدمت به شهدا و جانبازان را وظیفه و افتخار خود می‌دانم، بیان کرد: این بیمارستان به بخش‌های مختلف از جمله اورژانس و داروخانه مجهز شده و به‌ زودی بخش‌های سونوگرافی، رادیولوژی و MRI نیز برای رفاه حال جانبازان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به بخش کاردرمانی و صنایع دستی بیمارستان تاکید کرد: در این بخش جانبازان بستری شده به ساخت صنایع دستی مشغول شده و به کار و تفریح می‌پردازند.

امیری اضافه کرد: در درمان جانبازان اعصاب و روان بجای توجه صرف به دارو درمانی معتقدم باید به سمت کار، تفریح، اردو و ورزش درمانی رفت.

وی ادامه داد: این کار هم هزینه کمی دارد و هم شادابی و نشاط بیشتر که در این زمینه آمادگی کامل از سوی این نهاد وجود دارد.

به گزارش فارس از یاسوج، منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس آینده شورای اسلامی با بازدید از همه بخش‌های بیمارستان تخصصی سلمان، در نشستی صمیمانه با مدیرکل بنیاد شهید، جانبازان و پرسنل این بیمارستان به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پرداخت.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول