اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

خدام حرم رضوی از بیماران بیمارستان‌های شوشتر عیادت کردند

خبرگزاری فارس: در بازدیدی سرزده خدام حرم رضوی که برای برگزاری مراسم میلاد امام رضا(ع) به شوشتر سفر کرده‌اند از بیماران بیمارستان‌های شوشتر عیادت کردند.

خدام حرم رضوی از بیماران بیمارستان‌های شوشتر عیادت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، شامگاه امروز خدام حرم رضوی(ع) در بازدیدی سرزده از بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر بازدید کرده و با بیماران این بیمارستان دیدار کردند.

بر اساس این گزارش، در این بازدید که در فضایی صمیمانه انجام شد برخی از خدام حرم رضوی با خواندن اشعاری در مدح امام رضا(ع) در بیمارستان فضایی سراسر معنوی را حاکم کردند.

بر این اساس، خدام حرم رضوی که به منظور شرکت در مراسم اعیاد میلاد امام رضا(ع) به شوشتر سفر کرده‌اند با اهدای گل به بیماران بیمارستان‌های شوشتر از آنها عیادت کردند.

بر اساس این گزارش، پرچم متبرک به حرم امام رضا(ع) که بیش از یک سال بالای گنبد امام رضا(ع) قرار داشته است نیز همراه این خدام حرم رضوی است و بیماران بستری شده در این بیمارستان برای شفای عاجل خود را به این پرچم متبرک کردند.

این پنجمین سالی است که مراسمات اعیاد میلاد امام رضا(ع) در شهرستان شوشتر با حضور خدام حرم رضوی برگزار می‌شود.

قرار است پس از اتمام بازدید خدام حرم رضوی از بیمارستان‌های شوشتر و عیادت از بیماران برای شرکت در مراسم جشنی در تالار فرهنگ شوشتر این بیمارستان را ترک کنند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول