اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تشکل‎های مردمی ستاد احیای امر به معروف گلستان:

افزایش تولیدات داخلی شرایط را به نفع کشور تغییر می‎دهد

خبرگزاری فارس: معاون تشکل‎های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلستان گفت: افزایش تولیدات داخلی شرایط را به نفع کشور تغییر می‎دهد.

افزایش تولیدات داخلی شرایط را به نفع کشور تغییر می‎دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد بعد از ظهر امروز در همایش بازار اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی در جمع اعضای اتحادیه‎های صنفی و خدماتی استان اظهار داشت: نخستین عاملی که تحریم اقتصادی را متوجه ایران کرده و ما اکنون با آن دست و پنجه نرم می‎کنیم خصم دشمنان با انقلاب است و ایران نیز برای اینکه شرایط را به نفع خود تغییر دهد باید تولیدات داخلی افزایش پیدا کند. 

وی تصریح کرد: تحریم‎ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و زمان هشت سال دفاع مقدس مشهود بوده و در آن زمان نیز دشمنان، تحریم اقتصادی را بر ما تحمیل کردند و حتی کشور را از وارد کردن ادوات کشاورزی و سیم خاردار بازداشتند چرا که تصورشان بر این بود، این ابزار ممکن است برای ایران کاربرد نظامی داشته باشد.

با تکیه بر اقتصاد مقاومتی بار دیگر کمر تحریم‎ها را می‎شکنیم

معاون تشکل‎های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلستان خاطر نشان کرد: خوشبختانه همیشه ایران در گذر تحریم‎ها ثابت کرده شکوفا می‎شود که سربلند بیرون آمدن از آزمون‎های مختلف دلیلی بر این ادعا است و امیدواریم در شرایط فعلی نیز ملت ایران در کنار مسئولان خود و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید، بار دیگر کمر تحریم‎ها را بشکنند.

رهروان امام حسین (ع) معروف‎گرا و منکرستیز هستند

ولی‎نژاد با بیان اینکه تحریم‎ها موضوع جدیدی نیست متذکر شد: در زمان امام حسین (ع) در حادثه کربلا به یاران آن حضرت نیز سخت گرفته می‎شد و حتی اجازه نمی‎دادند که وارد شهر کوفه شوند و زمانی که از ابن سعد درباره اینکه چرا اصرار می‎ورزد آب بر روی امام بسته شود پاسخ داد "این فشارها برای این است که امام تسلیم شود" و دوباره پرسیدند اگر تسلیم نشد دستور چیست، ابن سعد گفت "فشار را بیشتر و آب را بر روی آنها قطع می‎کنیم" اما امام حسین (ع) در برابر تحریم‎ها تسلیم نشد و ما نیز بر این عقیده‎ایم که حسینیان معروف‎گرا و منکرستیز هستند.

وی در خصوص اهداف معاونت تشکل‎های مردمی اظهار داشت: هدایت، حمایت، هماهنگی انجمن‎ها، مساجد، هیئت‎ها، گروه‎ها، اصناف و اماکن، تشکل‎ها و سازماندهی نیروهای حزب‎الله در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین نظارت بر اجرای برنامه‎ها بر اساس اهداف و سیاست‎های ستاد از مهمترین رویکردهای معاونت تشکل‎های مردمی است.

انتهای پیام/2307/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول