اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان اردبیل:

مرسوله‌های صادره از مرز 8.5 میلیون مرسوله گذشت

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان اردبیل گفت: تعداد مرسولات صادره استان اردبیل 8.5 میلیون مرسوله بوده به طوریکه 7.5 میلیون مرسوله به استان اردبیل وارد شده است.

مرسوله‌های صادره از مرز 8.5 میلیون مرسوله گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیاوش سکاکی عصر امروز در گردهمایی مدیران پست شهرهای مختلف استان اردبیل اظهار داشت: بیشترین خدمات در بین دستگاه‌های اجرایی از طریق مجموعه پست و ادارات تابعه آن انجام می‌شود به طوریکه ماهانه 150 بسته پستی از استان به خارج از کشور ارسال شده و یا وارد می‌شود که با امانتداری کامل نسبت به توزیع آن اقدام می‌کنیم.

وی با یادآوری اینکه در چهار مرحله قبول، تجزیه، رهسپاری و حمل و نقل مرسولات خدمات الکترونیکی در مجموعه پست به شکل نوین ارایه می‌شود، تصریح کرد: ما با بهره‌گیری از جدیدترین امکانات و تجهیزات مورد نیاز سعی داریم در خدمت‌رسانی حاضر باشیم به طوریکه روزانه 2 هزار مرسوله پستی در استان اردبیل جابه‌جا می‌شود که این رقم نیازمند وقت و صرف هزینه‌هایی است.

سکاکی با یادآوری اینکه اداره کل پست استان در حوزه‌های مختلف دانشگاهی، ارایه اظهارنامه‌های مالیاتی و بسیاری از فعالیت‌های ادارات مختلف ورود پیدا کرده و خدماتی را ارایه می‌کند، اضافه کرد: در حال حاضر روزانه حدود 16 هزار مرسوله پستی از کل استان به تهران ارسال می‌شود که این رقم در مبادلات بین شهرستان‌های استان پنج الی هفت هزار مورد می‌باشد.

این مسئول در ادامه سخنان خود به تقویت شبکه‌های نظارتی اشاره کرد و ادامه داد: تنها مجوز توزیع و رهسپاری مرسولات پستی به خارج از کشور به صورت انحصاری در اختیار شرکت پست است و ادارات پست نظارتی بر روی این شبکه‌های پستی ندارند.

وی در ادامه به محدودیت کاغذ بازی و پرهیز از برخی اقدامات سنتی در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: ما به صورت خودسرانه حق افزایش خدمات پستی را نداریم بلکه قیمت مرسولات پستی براساس جدول نرخ‌نامه تصویب شده و برای ما ارسال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل پست استان اردبیل خاطر نشان کرد: مشتریان می‌توانند مرسوله خود را تا سقف 10 میلیون ریال بیمه کنند و مراجعه‌کنندگان باید به این مسئله آگاه باشند که پست پیشتاز قابل پیگیری بوده و با توجه به اینکه بیمه‌ای ندارد و به نسبت پست سفارشی هزینه بیشتری دارد اگر ظرف دو روز به مقصد و به دست فرد مورد نظر نرسد، مشتریان می‌توانند علیه پست شکایت قانونی داشته باشند.

سکاکی در ادامه سخنان خود گفت: امیدواریم با تنوع‌بخشی به خدمات پستی و افزایش ضریب اطمینان و اعتماد در این زمینه بتوانیم در جلب رضایت مردم موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/2122 /ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول