اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان بوشهر:

مهم‌ترین پشتوانه پست اعتماد مردم در سپردن خدمات است

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان بوشهر گفت: مهم‌ترین پشتوانه و سرمایه پست اعتماد مردم در سپردن خدمات است و ما نیز در حد توان تلاش می‌کنیم پاسخی شایسته به این اعتماد عمومی بدهیم.

مهم‌ترین پشتوانه پست اعتماد مردم در سپردن خدمات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالرحمن برزگرزاده صبح امروز در بازدید سرزده از دفتر پست شهری بردخون اظهار داشت: وقتی مردم و مسئولان شرکت پست را در دقت، سرعت و صحت خدمات باور کنند و به ظرفیت و توانمندی شبکه پستی اعتماد کنند کارکنان خدمتگزار پست نیز تا پای جان برای حفظ امانات مردم فعالیت می‌کنند که تاکنون نیز این چنین بوده و همه تلاش ما حذف رفت و آمدها، دسترسی اقشار مختلف در دورترین مناطق به خدمات و کاهش هزینه‌ها است.

برزگرزاده اضافه کرد: امروز نگاه‌های سنتی تغییر یافته و پست پیام دوستی و مهر می‌دهد و در زمینه اداری نیز با توزیع مرسولات به سراسر جهان، کاهش هزینه‌های غیر ضروری در جهت رسیدن به اهداف عالیه و خدمت به مردم در جهت کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت نقش مهمی در تسهیل و انجام امور داشته است.

مسئول دفتر پستی بردخون نیز با تشکر از حضور مدیرکل پست استان بوشهر و هیئت همراه گفت: دفتر پستی بردخون خدماتی نظیر سرویس پست ویژه، سرویس پیشتاز، سرویس سفارشی، امانات، تأییدیه تحصیلی، بیمه مرسولات، امانات پستی و خدمات الکترونیکی را ارائه می‌دهد و چهار دفتر ICT روستایی در روستاهای آبکش، مغدان، شهنیاء و بردخون کهنه و یک مرکز پیشخوان دولت در مرکز بخش بردخون را تحت پوشش دارد و با تعامل و همکاری در جهت رضایت مردم خدمت می‌کنند.

سید اسماعیل هاشمی گفت: هر 48 ساعت یکبار مرسولات پستی در روستاهای بردخون توزیع و مبادله می‌شود و در مرکز شهر نیز این کار به صورت روزانه انجام می‌گیرد که از توجه مدیرکل پست استان در مبادله محموله‌های پستی منطقه تقدیر می‌کنم.

در این بازدید معاون امور پستی و تعدادی از کارشناسان پستی استان بوشهر حضور داشتند.

انتهای پیام/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول