اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان قم خبر داد

نظرسنجی از شهروندان با سرویس پست جواب قبول

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان قم از امکان دریافت نظرات مخاطبان نهادها با سرویس پست جواب قبول خبر داد.

نظرسنجی از شهروندان با سرویس پست جواب قبول

محمدحسین رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت ارسال نامه اظهار کرد: نامه‌های امیر مومنان(ع) در نهج‌البلاغه گردآوری شده و امام خمینی(ره) نیز اکثر پیام‌های خود را در نجف و پاریس با استفاده از نامه اطلاع‌رسانی می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نسبت به نامه‌نگاری اقدام می‌کردند و دیگران را در جریان اوضاع و احوال خود قرار می‌دادند.

مدیرکل پست استان قم ادامه داد: تلاش برای خوانایی خط و حفظ فرهنگ اصیل فارسی از دیگر مزایای نامه است.

وی سرویس پست جواب قبول را یکی از وظایف اداره‌کل پست ذکر کرد و افزود: علاوه بر پژوهشگران، سازمان‌ها، بخش‌های اقتصادی و تجاری برای آگاهی از نگرش‌ها، نیازها، علایق و ذائقه‌های مصرف‌کنندگان و مشتریان در زمینه کالا یا خدمات خود نظر سنجی می‌کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: شناسایی و دسترسی به همه مشتریان بالقوه، مخاطبان و اقشار مختلف مردم در سراسر کشور به منظور انجام پرسشگری کاری دشوار و پرهزینه است.

وی عنوان داشت: شرکت پست با راه‌اندازی سرویس پست جواب قبول که در واقع مکمل سرویس پست مستقیم است گردآوری و ارسال فرم‌های نظرسنجی را برای پژوهشگران و موسسات تحقیقاتی امکان‌پذیر کرده است.

مدیرکل پست استان قم ادامه داد: بر اساس این سرویس هر ارگان، نهاد و شرکتی می‌تواند در زمینه خدمات و تولیدات خود نظرسنجی لازم را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال با استفاده از این سیستم در زمینه کاروان‌های مختلف که به حج عمره اعزام می‌شوند به راحتی می‌توانید نظر‌سنجی شود که آیا خدمات مطلوبی به زائران ارائه شده است یا خیر و در کل می‌توان گفت که این سیستم دارای کاربردهای مختلفی است.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول