اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

پست 400 کیلوولت کنگان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: پست 400 کیلوولت کنگان به عنوان بزرگ‌ترین پست برق جنوب استان بوشهر 95درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پست 400 کیلوولت کنگان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تیمور یزدان‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: دولت نهم و دهم خدمات بسیار ارزشمند و مهمی به مردم به ویژه در مناطق دورافتاده و محروم ارائه کرده و در توسعه زیرساخت‌های اساسی اهتمام جدی داشته است.

این مسئول افزود: ارائه خدمات بی‌منت به مردم و جلب رضایت خاطر این عزیزان از اولویت‌های مسئولان در دولت کنونی است و امیدوار هستیم در این راستا شاهد موفقیت بیشتری باشیم.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: هم‌اکنون بیش از 200 پروژه مهم و زیرساختی در سرتاسر شهرستان کنگان در دست اجراست که تکمیل و راه‌اندازی این طرح‌ها گامی در توسعه همه جانبه شهرستان است.

یزدان‌شناس تصریح کرد: در حوزه بهداشتی و درمانی و ورزشی و آموزشی اقدامات ارزنده‌ای در دست اجراست که چهره شهرستان کنگان را متحول می‌کند.

وی اضافه کرد: در حوزه برق‌رسانی و آبرسانی و همچنین گازرسانی به شهرها و روستاهای مختلف در این شهرستان نیز اقدامات ارزشمندی انجام گرفته و شاهد تکمیل بسیاری از طرح‌های بزرگ شهرستان هستیم.

فرماندار کنگان از پیشرفت 95 درصدی بزرگ‌ترین پست برق جنوب استان بوشهر خبر داد و افزود: ایستگاه برق 400 کیلوولت کنگان با بیش از 35 میلیارد تومان اعتبار در دست اجراست و این ایستگاه تاکنون بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

یزدانشناس گفت: ایستگاه 400 کیلوولت بنک از تابستان آینده برق شهرستان و حتی اطراف را به خوبی تامین خواهد کرد.

این مسئول بیان داشت: بر اساس بررسی انجام گرفته از بردخون شهرستان دیر در آن سمت تا آخرین نقطه شهرستان کنگان در بخش عسلویه تحت پوشش این پست قرار خواهد گرفت.

فرماندار کنگان یادآور شد: پس از اتمام این پروژه بزرگ، سنگین و بسیار مؤثر در منطقه مشکل افت ولتاژ و تامین برق شهرستان‌های کنگان و دیر حل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی ایستگاه 400 کیلوولت برق واقع در شهر بنک، شهرستان کنگان و قسمتی از شهرستان دیر حداقل تا یک دهه دیگر مشکل برق نخواهد داشت که این نیز از خدمات ارزنده دولت دهم و به طور کل نظام جمهوری اسلامی در منطقه محسوب می‌شود.

یزدان‌شناس در پایان اذعان داشت: از تمام توان و پتانسیل موجود برای رفع مشکلات موجود بر سر راه این طرح بهره می‌بریم و به ویژه در رفع مشکل معارضان طرح از همه امکانات و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

انتهای پیام/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول