اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پست بانک نوشهر خبر داد

افتتاح نخستین پست بانک خودگردان روستایی در نوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس پست بانک نوشهر گفت: نخستین پست بانک خودگردان روستایی در نوشهر افتتاح شد.

افتتاح نخستین پست بانک خودگردان روستایی در نوشهر

محبعلی لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر با اشاره به بهره‌برداری از این مرکز در بخش کجور نوشهر بیان داشت: افتتاح این دفتر با توجه به کوهستانی بودن منطقه و فاصله زیاد آن با شهرستان نوشهر نقش بسزایی در فراهم‌سازی بسترهای توسعه و دسترسی مردم و ایجاد فرصت‌های اشتغال خواهد داشت.

وی ادامه داد: نخستین پست بانک خودگردان روستایی با صرف اعتباری بیش از بر 200 میلیون ریال تجهیز شده که با پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات متنوع بانکی در مناطق روستایی و محروم کشور با پرکردن خلاء نظام بانکی در کارآفرینی روستائیان نقش اساسی دارد.

لطیفی با بیان خدمات ارائه شده در این مرکز افزود: درحال حاضر خدماتی نظیر افتتاح انواع حساب‌های قرض الحسنه پس انداز و جاری، اعطای انواع تسهیلات در قالب عقود اسلامی، دریافت وجوه قبوض مصرفی آب، برق، گاز و تلفن و سایرخدمات بانکی را به‌صورت لحظه‌ای (Online) به بیش از یک‌هزار خانوار روستایی ارائه می‌کند.

وی با اشاره به نقش شوراها و دهیاری‌ها در ارتباط با پست بانک روستایی عنوان داشت: با انتقال منابع دهیاری‌ها به دفاتر پست بانک و سپرده‌گذاری اهالی، منابع حاصله به‌صورت مستقیم در قالب تسهیلات صرف منطقه می‌شود که گامی مؤثر در رفاه و آبادانی روستاها به حساب می‌آید.

رئیس پست بانک نوشهر یادآور شد: پست بانک نقش مهمی در مهاجرت معکوس و اشتغالزایی در روستاها دارد و به عنوان منبع ارائه تسهیلات محسوب می‌شود.

انتهای پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول