اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

خانه دیجیتال در کنگان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان، نخستین خانه دیجیتال در کنگان راه‌اندازی شد.

خانه دیجیتال در کنگان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور مسئولان و علاقمندان حوزه فرهنگ و هنر، نخستین خانه دیجیتال در بندر کنگان افتتاح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان در این آیین اظهار داشت: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اولویت‌های دولت نهم و دهم است و در چند سال اخیر در این مسیر اهتمام جدی داشته‌ایم.

حسن مختارزاده بیان کرد: وارد کردن کتاب به سبد خانوار و فراهم کردن شرایط برای مطالعه همه مردم باید در دستور کار قرار گیرد و در این مسیر کوتاهی نمی‌کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: برای راه‌اندازی این خانه دیجیتال 800 میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هزینه شده است.

مختارزاده افزود: این خانه دیجیتال شامل سه بخش نرم‌افزار، اینترنت و گیم‌نت است که در آن نرم‌افزار و گیم‌نت بر اساس موازین اسلامی طراحی شده است.

وی اضافه کرد: اکنون جوانان کنگانی می‌توانند از امکانات این خانه دیجیتال از جمله استفاده از ظرفیت دسترسی به همه کتب موجود در کتابخانه‌های کشور بهره‌مند شوند.

مختارزاده گفت: اکنون 40 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان کنگان فعال و بیش از یک‌هزار نفر عضو رسمی این کانون‌ها هستند.

وی یادآور شد: کیفیت‌بخشی به فعالیت کانون‌ها و جذب جوانان به این برنامه‌ها از مهم‌ترین اهداف فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان است.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول