اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت کنگان است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت شهرستان کنگان در سال جاری است.

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت کنگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس صبح امروز در بازدید از پروژه‌های آموزشی شهرستان کنگان اظهار داشت: برای ارتقاء سطح آموزش و پرورش شهرستان باید همه تلاش و کوشش خود را در زمینه تأمین فضاهای آموزشی و تجهیزات و امکانات آموزشی به‌کار بگیریم.

فرماندار کنگان بر تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی تأکید کرد و گفت: در حوزه آموزش و پرورش فضاهای آموزشی بسیار زیادی احداث شده که فضای آموزشی رشته‌های علوم پایه و مهارتی در اولویت قرار دارند و این شهرستان در این زمینه در وضعیت بسیار خوبی به‌سر می‌برد.

یزدان‌شناس تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت شهرستان کنگان در سال جاری است و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی اضافه کرد: کیفیت‌بخشی به پروژه‌ها و بهره‌برداری به موقع از آنها مورد تاکید مسئولان ارشد استان است و باید بیشتر و مؤثرتر تلاش کنیم.

فرماندار کنگان بیان کرد: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد از اولویت‌های مسئولان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان نیز اذعان داشت: فرماندار کنگان توجه ویژه‌‌ای به پروژه‌های آموزش و پرورش دارد و به صورت شبانه‌روزی نظارت می‌کند.

عباس شریف متذکر شد: در سال جاری تعداد زیادی از پروژه‌های عمرانی در حال احداث است که یک مجتمع آموزشی و همچنین دو واحد هنرستان کارودانش و فنی حرفه‌ای از مهم‌ترین پروژه‌هاست.

انتهای پیام/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول