اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پذیرش اولیه 27 دانشجو

دانشکده دندانپزشکی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با پذیرش اولیه 27 دانشجو، دانشکده دندانپزشکی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

دانشکده دندانپزشکی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز مراسم افتتاحیه دانشکده دندانپزشکی و آزمایشگاه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی این استان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

سید حسام‌الدین نبوی‌زاده به میزان اعتبارات ساخت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه یاسوج اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه این ساختمان ملکی و در پردیس دانشگاه است میزان اعتبارات ارائه شده به این مرکز 100 میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد: با رایزنی‌های صورت گرفته این ساختمان به صورت موقت پذیرای دانشجویان رشته دندانپزشکی بوده که با چشم‌انداز 20 ساله با 12 هزار مترمربع نقشه اولیه آن تهیه و به دبیرخانه دندانپزشکی جهت اظهار نظر نهایی ارسال شده است.

*دانشکده دندانپزشکی کهگیلویه و بویراحمد 27 دانشجو دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این دانشکده برای اولین بار در استان راه‌اندازی شده که در مهرماه سال جاری تعداد دانشجویان در این رشته 27 دانشجو بوده که از این تعداد دو سوم دانشجویان را بانوان و بقیه را آقایان تشکیل داده است.

این مسئول اضافه کرد: سیاست این دانشگاه بر این است که 50 درصد پذیرش از دانشجویان کهگیلویه و بویراحمدی باشد و بقیه هم به منوال دیگر دانشکده‌ها پذیرش شوند.

نبوی‌زاده فضای فیزیکی این ساختمان را 3 هزار متر زیربنا عنوان کرد و گفت: به علت این‌که در ابتدای راه‌اندازی و سال جدید این دانشکده هستیم فعلا بحث آموزش مد نظر این مرکز است که هیچ‌گونه مشکلی در این خصوص احساس نمی‌شود.

این مسئول دانشگاهی تصریح کرد: با راه‌اندازی این دانشکده نه تنها نیاز استان برای مشکلات دندانپزشکی برطرف می‌شود بلکه می‌توان خدمات زیادی به عموم مردم ارائه کرد.

انتهای پیام/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول