اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با ماه محرم

کاروان دانش‏آموزان دامغانی به مناطق عملیاتی اعزام شد

خبرگزاری فارس: کاروان راهیان نور دانش‏آموزان دامغانی هم‏زمان با ماه محرم‏الحرام به مناطق عملیاتی اعزام شد.

کاروان دانش‏آموزان دامغانی به مناطق عملیاتی اعزام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، ظهر امروز هم‏زمان با ماه محرم، نخستین کاروان راهیان نور «عقیله بنی هاشم» در پایه دوم متوسطه دامغان و در قالب درس آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان در این مراسم گفت: در این دوره، 398 نفر اعزام شدند که از این تعداد، 313 نفر آن دانش‌آموز و 80 نفر عوامل اجرایی متشکل از 10 راوی، 10 طلبه، پنج امدادگر و معلمان مدارس هستند و به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی دیدن خواهند کرد.

محمد مطلبی‌نژاد با بیان اینکه امسال کاروان‏های راهیان نور استان سمنان به منظور حفظ نکات ایمنی با قطار اعزام شدند، افزود: کاروان دامغان نیز در طول مدت اعزام خود از مناطق عملیاتی شلمچه، فاو، موزه خرمشهر، هویزه و دهلاویه دیدن می‌کند.

وی با بیان اینکه آموزه‌های دینی باید با عمل منطبق باشد، گفت: هدف از برگزاری این اعزام، تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام(ره) و شهدا، افزایش بصیرت دانش‌آموزان و مقابله آنها با جنگ نرم دشمنان است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان از جمله فعالیت‌های فرهنگی در این اردو را توزیع بسته‌های فرهنگی ختم قرآن و صلوات و هدیه آن به روح شهدای هشت سال دفاع مقدس، بازگویی قصه‌های قرآنی و برگزاری مسابقه و مقاله‌نویسی درباره محرم و هفته بسیج عنوان کرد.

مطلبی‏نژاد خاطرنشان کرد: امسال سعی ما بر این بود که با ارتقای کمی و کیفی و ایجاد تنوع در برنامه‌های اردوی راهیان نور، زمینه را برای بهره‌گیری بیشتر دانش‌‌آموزان از فضای معنوی مناطق عملیاتی فراهم کنیم.

به گزارش فارس از دامغان، این کاروان با همکاری بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش شهرستان دامغان اعزام شد.

هنگام اعزام دانش‏آموزان دامغانی، برنامه بدرقه برگزار شد تا یاد بدرقه شهدا در هشت سال دفاع زنده شود.

انتهای پیام/74007/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول