اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صفار هرندی:

بصیرت ملت ایران دشمنان را ناکام گذاشته است

خبرگزاری فارس: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افزایش بینش و بصیرت ملت ایران مهم‌ترین عامل نرسیدن دشمن به خواسته‌هایش است.

بصیرت ملت ایران دشمنان را ناکام گذاشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمدحسین صفارهرندی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی در سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: دشمن بعد از هر شکستی گزینه‌های جدیدتری را علیه ملت ایران به کار گرفت.

وی افزود: دشمن بعد از ناکامی در راه‌اندازی فتنه سال 88 و به دنبال آن ایجاد جنبش سبز، بحث تحریم علیه ملت ایران را به کار گرفت، زیرا فکر می‌کند با تحریم است که می‌تواند حضور مردم در انتخابات آینده را کم رنگ کند.

وی بیان کرد: دشمن به خوبی می‌داند حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده دلبستگی و علاقه مردم به نظام است.

وی با شاره به بحث انتخابات ریاست جمهوری که در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود، گفت: دشمن بعد از ناکامی در این فتنه‌ها قصد دارد از محیط انتخابات که محیط مناسبی است، برای ایجاد رقابتی و برانگیخته شدن مردم و اقوام، در این فضا و در این محیط به فردی که ساز و کارش متناسب با خواسته‌هایشان است، تکیه کند که ما باید با هوشیاری و تدبیر و آگاهی کافی در این زمینه گام برداریم.

عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام ادامه داد: امروز آمریکا و ایادی آن به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران در دنیا و قطع ارتباط ایران با سایر کشورهای دنیا هستند.

صفارهرندی ادامه داد: در طول تاریخ ملت ایران ثابت کرده‌اند که دشمن با این خواسته‌هایش نتوانسته است کار به جایی برساند و حتی باعث همسو شدن کشورهای دیگر با جمهوری اسلامی شده که برگزاری اجلاس سران کشورهای اسلامی و حضور بیش از 170 کشور در این اجلاس نمونه بارزی از ارتباط و اعتماد سایر کشورها با جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: ما در یک نقطه‌ حساس از تاریخ قرار گرفته‌ایم و آینده جهان نیز طوری تعبیر خواهد شد که کشور ما به عنوان یکی از پایه‌گذاران و قدرتمندان بین‌المللی و به قدرت جهانی تبدیل می‌شود.

صفارهرندی بیان کرد: امروز ایران اسلامی به موفقیت‌های بسیار دست یافته و علاوه بر آن، این پیشرفت را هم به دست آورده‌ایم که پیشرفتی 13 برابر از سطح جهانی در زمینه‌های علمی شاهد باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در زمینه نانوتکنولوژی نیز امروز در جایی قرار گرفته‌ایم که قرار بود در 20 سال آینده به آن دست بیابیم.

وی در ادامه بینش و آگاهی مردم و مسئولان را مهم‌ترین عامل در ناکام ماندن دشمنان عنوان کرد.

انتهای پیام/75004/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول