اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

ماهیت رژیم صهیونیستی با جنگ عجین است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمونه‌های تاریخی نشان می‌دهد که ماهیت رژیم صهیونیستی با جنگ و تجاوزگری عجین است.

ماهیت رژیم صهیونیستی با جنگ عجین است

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی همواره با سیاست‌های جنگ‌طلبانه خود صلح و امنیت منطقه را بر هم زده و این نشان از آن دارد که ماهیت رژیم صهیونیستی با جنگ عجین شده است.

وی افزود: چهار جنگ بزرگ با اعراب، تجاوز به لبنان و جنگ‌های 33 و 22 روزه علیه مقاومت لبنان و فلسطین این موضوع را به خوبی نشان می‎دهد.

جلیل به انگیزه‌های رژیم صهیونیستی از حمله به مردم بی‌دفاع فلسطین اشاره و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی برای به راه انداختن این جنگ دارای انگیزه‌های داخلی و منطقه‎ای است و برای تحقق این اهداف خود دست به هر عمل جنایتکارانه‌ای می‎زند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، فرا رسیدن انتخابات رژیم صهیونیستی را از مهم‌ترین دلایل حمله به غزه برشمرد و گفت: نتانیاهو با این عمل غیرانسانی سعی دارد رای بیشتری برای خود جمع کند و مردم خود را با این عمل فریب دهد.

جلیل تصریح کرد: این در حالی است که این جنگ برای نتانیاهو یک ریسک بزرگ به شمار می‎رود و ممکن است با شکست در جنگ شانس پیروزی خود را در انتخابات آتی از دست بدهد.

وی با ابراز امیدواری از پیروزی مردم فسلطین در این جنگ، اظهار داشت: به طور قطع و یقین اگر رژیم صهیونیستی به جنایت علیه ملت فلسطین در غزه ادامه دهد، با شکست جدیدی مشابه جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه مواجه می‌شود.

جلیل به بی‌تفاوتی سران عرب در قبال تجاوز رژیم صهیونیستی به مردم غزه اشاره کرد و گفت: این سران عرب همواره درحال توجیه کردن جنایات رژیم صهیونیستی هستند و اهداف دراز مدت قدرت‌های سلطه‌گر غربی را دنبال می‌کنند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این در حالی است که نظام جمهوری اسلامی همواره تا زمانی که فلسطینیان به کمک‌های نظام و مردم ایران نیاز داشته باشند، ‌این کار را بی‌هیچ چشم‌داشتی و تنها برای اعتلای نام اسلام و کمک به مردم مسلمان جهان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/68004/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول