اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

رژیم صهیونیستی در آتش جهنمی که به پا کرده گرفتار می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان با اشاره به تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین گفت: رژیم نامشروع صهیونیستی در آتش جهنمی که خود به پا کرده است، گرفتار خواهد شد.

رژیم صهیونیستی در آتش جهنمی که به پا کرده گرفتار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری در آیین این هفته نماز جمعه این شهرستان که مصادف با اول محرم برگزار شد، با تسلیت ایام محرم و یاد سالار شهیدان تصریح کرد: ماه محرم ماه جوشش خون امام حسین (ع) در رگ‌های امت اسلامی است و بی‌تردید صهیونیست‌ها گرفتار آتش قهر و غضب الهی و امت اسلامی خواهند شد.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی باید از بین برود، افزود: این رژیم نامشروع باید بداند که دیر یا زود از بین خواهد رفت، از این رو باید خود را آماده این رویداد کند.

خطیب جمعه شیروان تاکید کرد: امروز انتفاضه سنگ از امت فلسطین گذشته و موشک‌ها بر سر صهیونیست‌ها فرود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه این رژیم غاصب باید دست از جنایت برداشته و حقوق مردم فلسطین را باز گرداند، اظهار کرد: امت اسلامی پشت سر مسلمانان این کشور بوده و پشتیبان آنان خواهد بود.

امام جمعه شیروان همچنین به انتخاب مجدد اوباما به عنوان رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و به کشورهای غربی توصیه کرد: تا از نسخه‌ای که وی مرتباً علیه ایران برای تحت فشار قرار دادن نظام اسلامی تجویز می‌کند، حمایت نکنند.

وی تصریح کرد: این رویکرد کشورهای غربی به جز آنکه موجب ضرر و زیان برای خود این کشورها می‌شود، ضرری برای نظام جمهوری اسلامی نخواهد داشت.

کوثری همچنین بر بهره‌گیری از ماه محرم از سوی عموم مردم تاکید کرد و گفت: ماه محرم رمز بقای اسلام و خون حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع) به عنوان احیاگر دین است.

وی اضافه کرد: فلسفه اصلی عزاداری بیان حقایق دین و تبیین احکام الهی به جامعه به ویژه نسل جوان با بهره‌گیری از روحانیون و علما در مراسم و مجالس عزای حضرت امام حسین (ع) است.

امام جمعه شیروان با دعوت از عزاداران به پرهیز از بدعت‌ها و خرافه‌ها، هیئت‌های عزاداری را به رعایت وقت اذان و نماز اول وقت در عزاداری‌ها که مورد سفارش سالار شهیدان بوده، توصیه کرد.

انتهای پیام/63002/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول