اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم:

تاثیر دستگا‌ه‌های کاهنده مصرف برق تایید نشده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم به برخی تبلیغات دستگاه‌های کاهنده مصرف برق اشاره کرد و گفت: ساخت این‌ گونه تجهیزات کذب بوده و یک ادعای ثابت نشده است.

تاثیر دستگا‌ه‌های کاهنده مصرف برق تایید نشده است

سید مرتضی نبوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به احداث 20 کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی و هوایی در استان قم اظهار کرد: در بخش خطوط 20 کیلوولت هوایی 17 کیلومتر و در بخش زمینی سه کیلومتر شبکه احداث شد.

وی همچنین از بهره‌برداری 99 دستگاه ترانس هوایی و هشت دستگاه ترانس زمینی تا پایان مهر ماه در سطح استان قم خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در ادامه از احداث شبکه فشار ضعیف زمینی و هوایی به طول 37 کیلومتر در استان قم خبر داد و تصریح کرد: در بخش خطوط فشار ضعیف هوایی قریب به 30 کیلومتر و در بخش زمینی هفت کیلومتر شبکه احداث شد.

وی با اشاره به تعداد مشترکان جدید شرکت برق در استان قم اذعان کرد: 12 هزار و 600 مشترک جدید به شرکت برق استان قم اضافه شدند.

نبوی به جابجایی تأسیسات و شبکه‌های برق در مسیر اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای استان قم اشاره کرد و ابراز داشت: تقاطع‌های غیر هم‌سطح میدان 72 تن، پل جمهوری، بلوار پیامبر اعظم (ص)، منوریل و مسکن مهر از جمله مکان‌هایی بودند که در آنها با انجام مانورهای متعدد و با اعمال کمترین میزان خاموشی به مشترکان شرکت برق، تاسیسات شبکه‌های مذکور جابه‌جا و تمام مسیر پاکسازی شد.

دستگاه کاهنده مصرف برق مورد تایید شرکت توانیر نیست

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی تبلیغات دستگاه‌های کاهنده مصرف برق اشاره و ابراز کرد: ساخت این‌گونه تجهیزات کذب و یک ادعای ثابت نشده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با بیان اینکه صرفه‌جویی انرژی و کاهش هزینه‌های خانوار از جمله نکاتی است که مورد توجه ویژه مشترکان و فروشندگان تجهیزات برقی قرار گرفته است بیان کرد: این موضوع موجب شده است تعدادی افراد سودجو با روش‌های گوناگون تبلیغاتی به بازاریابی و فروش دستگاه‌هایی با عنوان کاهنده مصرف برق اقدام کنند.

وی افزود: تاکنون درستی تأثیر مطلوب این تجهیزات در کاهش مصرف برق توسط مراجع مسئول و آزمایشگاه‌های معتبر تایید نشده است.

نبوی با تاکید بر اینکه این‌ گونه تجهیزات مورد تائید توانیر و وزارت نیرو نیست ابراز کرد: در صورتی که درستی این‌گونه ادعاها و مفید بودن این‌ گونه تجهیزات تایید شود از سوی رسانه‌ها اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/78005/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول