اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بهشهر:

آب، برق و گاز مدارس قطع نشود/ برخی مدارس بهشهر درگیر سیل هستند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر با بیان اینکه آموزش و پرورش با کسری بودجه مواجه است از شرکت‌های خدماتی خواست تا آب، برق و گاز را به دلیل بدهی قطع نکنند.

آب، برق و گاز مدارس قطع نشود/ برخی مدارس بهشهر درگیر سیل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، ابوالقاسم ثلاثی صبح امروز در شانزدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بهشهر که پیرامون سیل بامداد 22 مهر برگزار شد، گفت: در حال حاضر در مدرسه بانو اشرفی مشکل تخلیه چاه را داریم، مدرسه ابوعمار هم وضعیت مناسبی ندارد و محوطه مدرسه مرحوم لندی همچنان با یک بارندگی کوچک پر از آب می‌شود و مجبوریم مدرسه را تعطیل کنیم.

وی ادامه داد: در سیل ویرانگر بهشهر 6 مدرسه درگیر سیل شدند که هنوز 2 مدرسه به دلیل خسارت تعطیل است.

ثلاثی درباره امکاناتی که اداره کل آموزش و پرورش استان در اختیار دانش‌آموزان و فرهنگیان سیل‌زده قرار داده است، تصریح کرد: به همه دانش‌آموزان آسیب دیده علاوه بر لوازم التحریر، کیف و کتاب، مبلغ 300 هزار تومان هم به صورت بلاعوض داده شده و همچنین به سرایه‌داران مدارس هم بستگی به میزان خساراتی که داشتند، مبلغ 1.5 تا 2 میلیون تومان بلاعوض داده شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر در پایان تأکید کرد: مدرسه با مراکز دیگر فرق می‌کند، اینجا محل تعلیم و تربیت است و همه باید با آن همکاری کنند و حداقل قبل از هر اقدامی ما را مطلع کرده و فرصت بدهند.

انتهای پیام/86001/م/گ1003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول