اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق آموزش و پرورش جیرفت:

مدارس شبانه‌روزی جیرفت 2 برابر شد

خبرگزاری فارس: رئیس سابق آموزش و پرورش جیرفت گفت: تعداد مدارس شبانه‌روزی در این شهرستان 2 برابر شده است.

مدارس شبانه‌روزی جیرفت 2 برابر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالله عسکری ظهر امروز در آیین تودیع خود اظهار داشت: در مدت خدمتم در این مسئولیت به دنبال قبیله‌گرایی نبودم.

وی با اشاره به گوشه‌ای از عملکرد این نهاد در زمان مدیریتش اظهار داشت: اردوگاه دلفارد با هزینه 80 میلیون تومان احداث شد و در هنرستان کشاورزی جیرفت که مدتی هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شد دو حلقه چاه احداث، زمین‌های آن لوله‌گذاری و حدود 150 میلیون تومان زمین‌های این هنرستان اجاره داده شد.

عسکری با اشاره به جابه‌جایی ساختمان اداری آموزش و پرورش این شهرستان تصریح کرد: 120 میلیون تومان در این زمینه هزینه شد و برای هیچ یک از این مبلغ‌ها از اداره کل اعتبار دریافت نکردیم.

وی با اشاره به استخدام نیروهای شرکتی و قراردادی این نهاد خاطرنشان کرد: برای استخدام نیروهای پیش‌دبستانی در سطح کشور 900 نفر مد‌نظر بود که 99 نفر برای شهرستان جیرفت سهمیه گرفتیم.

رئیس سابق آموزش و پررورش جیرفت با اشاره به گرفتن انشعاب آب و برق برای تمام مدارس این شهرستان گفت: در این مدت تمام مدارس شهرستان به رایانه تجهیز شدند و همچنین تعداد مدارس شبانه‌روزی دو برابر شد.

عسکری با بیان اینکه در مدت خدمتم در جیرفت 36 مدرسه احداث شده است، اظهار داشت: در بخش اسماعیلیه کارهای ایجاد 10 مدرسه انجام شده است.

وی با بیان اینکه 64 مدرسه از شیفت خارج شدند و در 60 مدرسه نیز تخته هوشمند نصب شده است، افزود: یادواره شهدای فرهنگی برای نخستین‌بار در جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/80002/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول