اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های قهرمانی کشور

جودوکاران قزوین سه نشان را از آن خود کردند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت جودو قزوین از کسب سه نشان سومی جودوکاران این استان در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

جودوکاران قزوین سه نشان را از آن خود کردند

حمید فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در جریان برگزاری رقابت‌های قهرمانی جودو بزرگسالان کشور تیم جودو استان قزوین موفق شد، توسط سه ورزشکار خود به مدال دست یابد.

وی عنوان کرد: بهزاد عبادی در وزن 60- کیلوگرم نخستین جودوکار این استان بود که توانست عنوان سومی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

فرمانی ادامه داد: حمیدرضا بهرامی در وزن 66- کیلوگرم از دیگر ورزشکاران استان قزوین بود که موفق شد، مقام سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

دبیر هیئت جودو استان قزوین اضافه کرد: سعید مرادی نیز از دیگر جودوکاران این استان بود که توانست مقام سومی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

فرمانی اضافه کرد: تیم جودو بزرگسالان استان قزوین با ترکیب شش ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا کرده بود و می‌توانستیم مدال‌های بهتر و بیشتری را نیز از آن خود کنیم.

دبیر هیئت جودو استان قزوین با اشاره به اینکه جودوکاران این استان از مدت‌ها قبل در تمرینات حضوری مستمر داشتند، بیان کرد: توانستیم به نتایج خوبی در این مسابقات برسیم و اگر ورزشکاران استان قزوین عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذاشتند، می‌توانستیم به مراتب موفق‌تر از این ظاهر شویم.

وی وضعیت جودو این استان در سال‌های اخیر را رو به رشد خواند و گفت: با جنگندگی جودوکاران توانسته ایم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم که این نشان از برنامه‌ریزی این هیئت ورزشی دارد.

فرمانی با اشاره به اینکه در بخش تیمی این رقابت‌ها نیز عنوان هفتمی نصیب تیم جودوی بزرگسالان استان قزوین شد، اضافه کرد: در بخش تیمی این رقابت‌ها نیز تیم‌های خراسان شمالی، تهران و ایلام توانستند مقام‌های نخست تا سوم را کسب کنند.

سی و هفتمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی کشور با حضور 230 جودوکار از 33 تیم به مدت دو روز در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77004/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول