اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت

مسابقات جودو بانوان خراسان‌رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسابقات جودو بانوان خراسان‌رضوی گرامیداشت دهه کرامت در مشهد به پایان رسید.

مسابقات جودو بانوان خراسان‌رضوی برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، در این رقابت‌ها 95 جودوکار در رده سنی جوانان در 14 وزن و بزرگسالان در 7 وزن در قالب تیم های چناران، فریمان، نیشابور، گلبهار و باشگاه‌های شهید باهنر، آستان قدس، چمران الف و ب، قهرمانان ولیعصر، صالحین روستای قرقی، آفتاب و پایگاه قهرمانی شهید چمران از مشهد در محل سالن جودو مجموعه ورزشی شهید چمران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 در بخش تیمی، پایگاه قهرمانی شهید چمران با کسب 6 مدال طلا و 2 نقره مقام اول این مسابقات را کسب کرد، تیم شهرستان چناران با کسب 5 مدال طلا، 2 نقره و 4 برنز دوم شد و تیم شهرستان فریمان با 3 مدال طلا، 2 نقره و 4 برنز به مقام سوم دست یافت.

در بخش انفرادی رده سنی جوانان زهرا سادات کلالی از باشگاه چمران الف در وزن 20- کیلوگرم اول شد، زینب علوی از باشگاه شهید باهنر مقام دوم را به دست آورد و فاطمه مرادی از باشگاه صالحین روستای قرقی و معصومه بهرامپور از باشگاه قهرمانان ولیعصر مشهد به طور مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

نرجس فولادی از باشگاه شهید باهنر و نگار ارباب از باشگاه صالحین به ترتیب مقام اول و دوم وزن 24- کیلوگرم را کسب کردند و اسماء شبانی از باشگاه آستان قدس سوم شد.

زهرا معلومات از شهرستان چناران جودوکار وزن 28- کیلوگرم مقام اول بدست آورد، در این وزن مبینا شوقی از باشگاه شهید باهنر دوم شد، فاطمه عبداللهی از باشگاه صالحین و زهرا نوری از باشگاه قهرمانان ولیعصر به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در وزن 30- کیلوگرم سحر سیدآبادی از شهرستان نیشابور اول شد، زهرا رضوانی از باشگاه قهرمانان ولیعصر دوم و هانیه سلیمی از باشگاه شهیدباهنر و مبینا ثالث‌مقدم از شهرستان فریمان به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

یاسمن قاسمی از شهرستان گلبهار مقام اول وزن 32- کیلوگرم را کسب کرد، مهدیه منجم‌زاده از باشگاه قهرمانان ولیعصر در جایگاه دوم ایستاد و مبینا تمیز از باشگاه چمران الف در این وزن سوم شد.

در وزن 36- کیلوگرم مریم منصوری از شهرستان چناران مقام اول این وزن را به دست آورد، زهرا جامعی از باشگاه چمران الف به مقام دوم رسید و زهرا رایج از شهرستان چناران و فاطمه افنداک از باشگاه صالحین به طور مشترک سوم شدند.

محدثه ناصری جودوکار باشگاه صالحین در وزن 38- کیلوگرم اول شد، زهرا آبرومند از شهرستان چناران مقام دوم را کسب کرد و مقام سوم مشترک را نیز ملیحه آخوندی و زهرا رضایی از باشگاه صالحین به خود اختصاص دادند.

در وزن 40- کیلوگرم فاطمه وکیلی از شهرستان گلبهار و کیمیا آموزده از باشگاه پایگاه قهرمانی به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و زهرا علوی از باشگاه شهیدباهنر و نگین محمودی به طور مشترک سوم شدند.

محدثه حسینی از شهرستان فریمان مقام اول وزن 44- کیلوگرم را به دست آورد، مهدیه چهارباغی از شهرستان نیشابور دوم شد و سارا رضایی از شهرستان چناران و نادیا محرابی از باشگاه آستان قدس مقام سوم را به طور مشترک کسب کردند.

افسانه ابراهیم‌زاده از باشگاه صالحین جودوکار وزن 48- کیلوگرم مقام اول این وزن را بدست آورد، نرگس آذرگشت از باشگاه صالحین دوم شد و محدثه شعبانی از شهرستان چناران و فائزه عبدالهی از باشگاه صالحین به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن 52- کیلوگرم نیز به ترتیب فاطمه خیرالهی و فاطمه گلی بارو هر دو از شهرستان چناران اول و دوم شدند و محدثه محمودی از باشگاه قهرمانان ولیعصر و راضیه مرادی از باشگاه آفتاب به صورت مشترک مقام سوم را بدست آوردند.

در وزن 57- کیلوگرم فاطمه خیبری از باشگاه شهیدباهنر و فاطمه جعفری‌نژاد از باشگاه صالحین به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و ناهید لگزیان از شهرستان نیشابور و پریسا رضایی از شهرستان گلبهار به طور مشترک سوم شدند.

سپیده قاسم‌زاده از باشگاه چمران الف جودوکار وزن 70- کیلوگرم مقام اول این وزن را بدست آورد و زینب علی‌آبادی از باشگاه شهید باهنر دوم شد.

ملیحه دیانتی از شهرستان چناران مقام اول وزن 70+ کیلوگرم را کسب کرد و زهرا بابایی از باشگاه قهرمانان ولیعصر دوم شد.

در رده سنی بزرگسالان، در وزن 48- کیلوگرم سارا راستگو از باشگاه پایگاه قهرمانی در جایگاه نخست قرار گرفت و فاطمه شبانی از باشگاه آستان قدس دوم شد. 

در وزن 52- کیلوگرم نرگس صانع از باشگاه پایگاه قهرمانی توانست مقام اول را به خود اختصاص دهد و لیلا هرمزی از باشگاه شهید باهنر مقام دوم را بدست آورد.

فاطمه ظریف جودوکار باشگاه پایگاه قهرمانی در وزن 57- کیلوگرم اول شد، سمانه حیدرزاده از باشگاه چمران الف مقام دوم را کسب کرد و مقام سوم مشترک نیز به زهره کریمی از باشگاه صالحین و نیره زاهدی از باشگاه چمران الف اختصاص یافت.

زهرا صادقی از شهرستان چناران جودوکار وزن 63- کیلوگرم مقام اول بدست آورد، زهرا احمدی از باشگاه صالحین دوم شد، سرور سحتی و سارا غفوری از باشگاه آستان قدس به صورت مشترک مقام سوم این وزن را کسب کردند.

عشرت خباز از باشگاه پایگاه قهرمانی جودوکار وزن 70- کیلوگرم مقام اول این وزن را بدست آورد، معصومه توپچی زادگان از باشگاه آستان قدس دوم شد و زهرا رهنما از شهرستان گلبهار و سحر حداد از شهرستان چناران به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن 78- کیلوگرم مریم رمضانی از باشگاه پایگاه قهرمانی و طاهره حشمتی از شهرستان نیشابور به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و آمنه محمودی از باشگاه چمران الف و فاطمه خدامراد از باشگاه صالحین به طور مشترک سوم شدند.

خدیجه شجاعی از باشگاه پایگاه قهرمانی جودوکار وزن 78+ کیلوگرم مقام اول این وزن را بدست آورد، فائزه فخار از باشگاه پایگاه قهرمانی دوم شد و سارا آقایی از شهرستان گلبهار و ساناز نظری از باشگاه آستان قدس به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در پایان مسابقات مبینا شوقی از باشگاه شهید باهنر مشهد به عنوان فنی ترین جودوکار این رقابت‌ها انتخاب شد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول