اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور رقابت‌های منطقه دو کشور

مسابقات جودو انتخابی نونهالان خراسان‌رضوی در مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسابقات انتخابی نونهالان استان خراسان‌رضوی برای اعزام به رقابت‌های منطقه دو کشور امروز برگزار شد.

مسابقات جودو انتخابی نونهالان خراسان‌رضوی در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی هیئت جودو و کوراش خراسان‌رضوی، این مسابقات با شرکت 104 نفر جودوکار در دو گروه سنی از باشگاه‌های آینده‌داران پارس، قدس، قهرمانان ولی عصر(عج)، پایگاه استعدادیابی شهید بابا نظر، جوانان اسلامی و پایگاه قهرمانی شهید چمران از مشهد و تیم‌های شهرستان‌های جغتای، تربت جام و چناران به پایان رسید.

در پایان این رقابت‌ها در گروه سنی متولدین 79تا 82 حسن یوسفی قره چماق در وزن 27 کیلوگرم از پایگاه استعدادیابی شهید بابا نظر، محمد اسمعیل‌پور از چناران در وزن 30 کیلوگرم اول شدند، در همین گروه سنی حسین رضا پور در وزن 34 کیلوگرم و مهدی محمدی عارف در وزن 38 کیلوگرم هردو از پایگاه استعدادیابی شهید بابانظر تمام حریفان خود را پشت سر گذاشتند و  مقام اول را کسب کردند.

همچنین علی زحمتکش در وزن 42 کیلوگرم از باشگاه آینده داران پارس ، محمدرضا روحی ناوخی  در وزن 46 کیلوگرم از پایگاه قهرمانی شهید چمران و امیر حسین ابراهیمی از پایگاه استعدادیابی شهید بابانظر مقام اول این اوزان را به دست آوردند.

در وزن منهای 55 کیلوگرم این گروه سنی علیرضا عبادی از پایگاه قهرمانی شهید چمران و در وزن به‌علاوه 55 کیلوگرم محمد مهدی راست گر از باشگاه آینده داران پارس اول شدند.

در گروه سنی متولدین 77 تا 79 علی یوسفی قره چماق در وزن 34 کیلوگرم از پایگاه استعدادیابی شهید بابانظر به مقام اول دست پیدا کرد و محمد جواد یوسفی در وزن 38 کیلوگرم، امیر حسین خلیل‌زاده در وزن 42 کیلوگرم، حسین حسین‌زاده در وزن 46 کیلوگرم هرسه از شهرستان چناران به مقام اول این اوزان دست پیدا کردند.

زاهد اعتمادی بادلو از باشگاه آینده‌داران پارس در وزن 50 کیلوگرم و مرتضی مختارزاده یزدی در وزن 55 از باشگاه قدس به مقام اول رسیدند و امیر حسین عزیزی خور در وزن 60 کیلوگرم، علی پرهیزگار در وزن منهای 66 کیلوگرم و یاسین تقوی مایانی در وزن به علاوه 66 کیلوگرم هر سه از باشگاه آینده داران پارس مقام نخست این مسابقات را به دست آوردند.

نفرات برتر این مسابقات در روز پنجشنبه 30 شهریور در قالب تیم منتخب  نونهالان خراسان‌رضوی در مسابقات منطقه دو کشور که در مجموعه شهید قدیمی شهرستان فاروج استان خراسان شمالی برگزار می‌شود با حریفان خود از استان‌های خراسان شمالی، خرسان جنوبی، سمنان، گلستان و مازندران به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول