اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش به منظور افتتاح واحدهای مسکونی مهر

معاون اول رئیس جمهور وارد گناوه شد

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی لحظاتی پیش به منظور افتتاح واحدهای مسکونی مهر وارد شهر گناوه شدند.

معاون اول رئیس جمهور وارد گناوه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر در سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به گناوه 340 واحد مسکونی در زمینی به مساحت بیش از دو هکتار افتتاح می‎شود.

فرماندار گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناوه در این رابطه اظهار داشت: این واحدهای مسکونی هر کدام به مساحت 87 تا 112 متر مربع است که 14.5 میلیارد تومان صرف ساخت آنها شده است.

غلامعلی حبیبی‌منش افزود: از این میزان سرمایه‎گذاری 8.5 میلیارد تومان از طریق تسهیلات بانکی و مابقی از طریق متقاضیان مسکن مهر تامین شده است.

وی اضافه کرد: این واحدهای مسکونی دارای انشعابات آب، فاضلاب، برق و تجهیزاتی مانند بخاری و کولر گازی است.

فرماندار گناوه گفت: همزمان با افتتاح این واحدهای مسکونی 4 هزار و 500 واحد در سایر شهرستان‌های استان بوشهر افتتاح و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز اضافه کرد: واحدهای مسکونی مهر استان بوشهر با سرمایه‎گذاری 157 میلیارد تومان ساخته شده که 99 میلیارد تومان آن از طریق تسهیلات بانکی تامین شده است.

آقای علیرضا صفایی خاطر نشان کرد: این واحدهای مسکونی هر کدام بین 87 تا 112 متر مربع زیربنا دارند.

وی با اشاره به اینکه 33 هزار واحد مسکن مهر در استان بوشهر ساخته شده عنوان کرد: تاکنون 15 هزار و 790 واحد آن به متقاضیان واگذار شده و تا پایان دولت دهم نیز مابقی واحدها افتتاح و واگذار خواهد شد.

همچنین با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی قطعه اول بزرگراه برازجان، گناوه و دیلم به طول 10 کیلومتر که از پروژه‌های مهر ماندگار است به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح بزرگراه عالی‌شهر به بوشهر به طول 7.8 کیلومتر و محور فراکه به کره بند به طول 22 کیلومتر از دیگر پروژه‎هایی است که با حضور معاول اول رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول