اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گناوه:

محموله 20 هزار لیتری سوخت قاچاق در گناوه کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از کشف و ضبط یک تانکر حاوی 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در محدوده شهر گناوه خبر داد.

محموله 20 هزار لیتری سوخت قاچاق در گناوه کشف شد

حسن دشتیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گناوه اظهار داشت: ماموران پلیس طی گشت‌زنی‌ها به یک خودرو وانت بار که حاوی سوخت بوده مشکوک شده و با 24 ساعت تعقیب شبانه‌روزی پایگاه اصلی قاچاق سوخت را پیدا کرده و وارد عمل شدند.

وی بابیان اینکه پایگاه اصلی قاچاق سوخت دیوار بلندی داشت و ورود و خروج وسایل به داخل حیاط آن با تلفن و به صورت خاصی صورت می‌گرفت گفت: هنگام مراقبت از محل یک خودرو پژو 405 به آنجا نزدیک شد که ماموران پلیس سرنشین آن را دستگیر و وادار کردند که به داخل ساختمان تلفن کرده و بخواهد که در را باز کنند اما قاچاقچیان از این کار امتناع کردند و ما نیز وارد عمل شدیم.

فرمانده انتظامی گناوه افزود: هنگامی که وارد محل شدیم با مقادیر زیادی سوخت که قاچاقچیان روی زمین تخلیه کرده بودند مواجه شدیم و فوری اقدام به بستن خروجی‌های تانکر کردیم.

وی خاطر نشان کرد: در محل این عملیات 60 لیتر مشروب دست‌ساز، 40 لیتر مشروب خالص، یک دستگاه عرق‌گیر (دستگاه تبخیر)، دیش و فرستنده ماهواره و یک دستگاه وانت بار کشف و ضبط شد.

دشتیان گفت: تانکر مذکور با ظرفیت 20 هزار لیتر بوده که از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بارگیری شده و دارای پلمپ هم بوده است ولی در مقصد اصلی خالی نشده و در این پایگاه غیر مجاز توسط وانت‌بار به صورت خرده به فروش می‌رسیده است.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول