اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندوی استان اصفهان:

افراد مخالف را در تکواندوی اصفهان به کار می‌گیریم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندوی استان اصفهان گفت: در صورت تمایل خودشان تمام افرادی که در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو شرکت نکرده بودند را در تکواندوی استان اصفهان به کار می‌گیریم.

افراد مخالف را در تکواندوی اصفهان به کار می‌گیریم

مصطفی رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تکواندوی اصفهان طی یک دهه گذشته از جایگاه والایی هم در بخش علمی و هم در بخش قهرمانی و بالاتر از آن پهلوان‌پروری برخوردار بوده که امیدواریم این جایگاه همچنان حفظ بشود.

وی در ادامه به عدم حضور شش نفر از کاندیداهای پست ریاست هیئت تکواندوی استان اصفهان به نشانه اعتراض در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندوی استان اشاره کرد و افزود: اعتراضی که این افراد در مورد عدم سکونت من در اصفهان کردند صحیح نیست چرا که خانواده من ساکن اصفهان هستند و با برنامه‌ریزی‌ها و اتوبانی که طراحی شده و اینکه هر فردی می‌تواند با هر سرعتی در این اتوبان حرکت کرده و به خط قرمزها برخورد نکند به طور حتم تکواندوی استان در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت تکواندوی استان اصفهان تاکید کرد: تمام کاندیداهایی که در مجمع شرکت نکردند به طور حتم از بهترین دوستان من هستند و ما هم قصد داریم در صورت تمایل خودشان از آنها در تکواندو استان استفاده کنیم چرا که هیچ‌گونه بدی از این افراد ندیده‌ام.

وی ادامه داد: به طور حتم این افراد توانمندی خاصی را در خودشان دیده بودند که قصد داشتند برای ریاست تکواندوی استان کاندیدا شوند.

رئیسی اضافه کرد: تمام افرادی که برای ریاست تکواندوی استان ثبت‌نام کرده بودند از قهرمانان نبودند و تا جایی که می‌دانم دو نفر از آنها با تکواندو فاصله داشتند اما می‌توانند انسان‌های موفقی باشند.

وی افزود: به طور حتم فردی که با سختی به مقام‌های قهرمانی رسیده با برنامه‌ریزی‌های هیئت بوده و هیئت هم چشمش را روی این افتخارات نمی‌بندد.

رئیس هیئت تکواندوی استان اصفهان گفت: به طور حتم افرادی هم که در هیئت تکواندو در حال حاضر مشغول به کار هستند باز هم به فعالیت خود ادامه می‌دهند چرا که این موفقیت‌ها حاصل زحمات همین افراد است و ما در آینده نیز از آنها استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول