اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

کشورهای اسلامی در مقابل جنایات اسرائیل موضع بگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه گفت: کشورهایی که به تازگی با بیداری اسلامی مواجه شده‌اند باید در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی موضع بگیرند.

کشورهای اسلامی در مقابل جنایات اسرائیل موضع بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته کرمانشاه که با حضور حجت‌الاسلام پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد، اظهار کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر زنده باشد بقیه امور اجتماعی نیز انجام می‌شود و همه باید در اجرای این امر تلاش کنیم.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به برگزاری رزمایش موشکی بسیار مهم ارتش و سپاه تأکید کرد: این رزمایش پیامی برای دوستان و دشمنانی مانند اسرائیل بود و این موفقیت را به فرماندهی کل قوا تبریک عرض می‌کنیم.

علما بیان داشت: در روزهای اخیر حملات ددمنشانه اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین به صورت مکرر اتفاق افتاده که حتی به زنان حامله و کودکان هم رحم نکردند.

امام جمعه کرمانشاه سران کشورهای عربی را نوکران دنیای استکبار خواند و اعلام کرد: سران کشورهای عربی خفه شده‌اند و توقع داریم کشورهایی که به تازگی با بیداری اسلامی مواجه شده‌اند در قبال جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی موضع قاطع بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود انبیاء الهی و کتب آسمانی را برای رهایی بشر از تاریکی‌ها و دعوت به بندگی از سوی خدا دانست و گفت: در دهه امر به معروف و نهی از منکر هستیم و بعثت انبیاء برای اجرای همین امر بوده است.

علما بیان داشت: امام حسین(ع) وقتی حرکت می‌کند موضع خود را بیان می‌فرماید که می‌خواهم سیره جدم و پدرم را زنده کنم.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: سید‌الشهدا (ع) همه را به صراط محکم، مستقیم و نفوذ‌ناپذیر دعوت کرد لذا حضرت روح‌الله(ره) با این الگو حرکت کرد و در ابتدا از کم بودن یاران حرفی به میان نیاورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: امروز نیز مواضع مقام معظم رهبری مواضع خدایی است و هیچ ملاحظه‌ای در کار نیست و ما باید با الگو گرفتن از امام حسین(ع) با تفکر آمریکایی مبارزه کنیم.

انتهای پیام/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول