اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حمایت از مردم غزه

اردبیلی‌ها با «هیهات من‌الذله» از استکبار تبری جستند

خبرگزاری فارس: در حمایت از مردم مظلوم غزه به دنبال جنایت اخیر رژیم صهیونیستی نمازگزاران اردبیلی فریاد «هیهات من‌الذله» را در تبری جستن از این رژیم سر دادند.

اردبیلی‌ها با «هیهات من‌الذله» از استکبار تبری جستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مردم حسینی و ولایتمدار اردبیل بعد از اقامه نماز جمعه این هفته و در آغازین روز ماه محرم در حالی که حمایت همه‌جانبه خود را از مردم غزه و فلسطین ابراز می‌کردند خیانت آشکار کشورهای عربی و نیرنگ جدید جرثومه فساد رژیم صهیونیستی را اعلام کرده و به تمام ایادی استکبار اعلام کردند که مردم مظلوم غزه با اتکال به فرهنگ عاشورایی بر شیاطین و اهریمنان پیروز خواهند شد.

اردبیلی‌ها در حالی که فریاد الله‌اکبر، لااله‌ الاالله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، آمریکا اسرائیل ننگ به نیرنگ‌تان، آمریکا اسرائیل جرثومه فسادند، آمریکا و اسرائیل بدانند مسلمانان بیدارند به دشمنان ایران پیام ما صریح است ملت ما حامی ولایت فقیه است، جهانیان بدانند این سخن رهبر است اسرائیل رژیم ویرانگر است، بیت‌المقدس صحنه قیام است آزادی‌اش با قدرت اسلام است، حمایت از فلسطین حمایت از اسلام است، آزادی این کشور مرهون اتحاد است، «هیهات من‌الذله» و لبیک یا حسین (ع) به خیابان‌ها آمده و توطئه آمریکائی- اسرائیلی را در منطقه محکوم کردند.

در این راهپیمایی که از خیابان مصلای اردبیل تا چهارراه امام جریان داشت مردم حسینی و مومنان نمازگزار در حالی که پلاکاردهایی در محکومیت حمله ناجوانمردانه جوخه‌های ترور و کشتار در دست داشتند همه آنها را محکوم کرده و اعلام داشتند از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین همه‌جانبه حمایت می‌کنند.

همزمان با اردبیل در سایر شهرستان‌ها نیز نمازگزاران بعد از اقامه نماز جمعه این هفته در حالی که جامه سیاه بر تن کرده بودند و در عزای حسین (ع) بر سر و سینه می‌زدند اقدام اخیر رژیم فاسد و غیرقانونی صهیونیسم را محکوم کردند و تنها راه برچیده شدن حاکمیت این رژیم را تبعیت از فرهنگ استقامت و شهادت‌طلبی عاشورایی توصیف کردند.

انتهای پیام/62001/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول