اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

تاریخ برای همیشه از صهیونیست‌ها به بدنامی یاد خواهد کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار ساوجبلاغ گفت: تاریخ برای همیشه از صهیونیست‌ها به بدنامی یاد خواهد کرد.

تاریخ برای همیشه از صهیونیست‌ها به بدنامی یاد خواهد کرد

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: تاریخ هیچ گاه از ناآگاهان و نابخردان و ستمگران به خوبی یاد نکرده است لذا رژیم صهیونیستی بداند که نام آنان نیز در زباله‌دان تاریخ مدفون خواهد شد.

وی ادامه داد: کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه توسط رژیم صهیونیستی تنها نشان دهنده خواری و رذالت این رژیم بوده و آنان با این اقدامات وحشیانه در نظر دارند تا خود را مطرح کنند.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: مسلمانان حمایت خود را از مردم مظلوم غزه رها نخواهند کرد و تا نابودی رژیم صهیونیستی همپای مردم غزه خواهند بود.

حدادی ادامه داد: این کشتار وحشیانه و حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به جایی نخواهد رسید و آنان هرگز نمی‌توانند اهداف شوم خود را با این اقدامات پیاده‌سازی کنند.

وی افزود: مردم غزه نیز دست از آرمان‌های خود بر نخواهند داشت و تا جان در بدن دارند با این رژیم فاسد مقابله و مبارزه خواهند کرد.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: رژیم صهیونیستی دیگر ثباتی ندارد و نابودی آن نزدیک است.

حدادی خاطرنشان کرد: حامی بزرگ رژیم صهیونیستی نیز بداند که حمایت از این اقدامات وحشیانه در ذهن‌ها و یادها خواهد ماند و آنان نیز سرنوشت خوبی را نخواهند داشت.

وی با اعلام این که امروز با راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام خواهیم کرد، افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز بعد از نماز دشمن شکن جمعه با مشت‌هایی گره کرده و با قدم‌هایی استوار خشم و نفرت خود را از اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول