اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش ناحیه یک همدان:

رژیم صهیونیستی تمام ابعاد مکتب شیعه را برای مقابله واکاوی می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: امروز بزرگ‌ترین مرکز شیعه‌شناسی در اسرائیل قرار دارد تا دشمنان از این طریق تمام ابعاد و زوایای این مکتب را برای برنامه‌ریزی به منظور مقابله با آن واکاوی کنند.

رژیم صهیونیستی تمام ابعاد مکتب شیعه را برای مقابله واکاوی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، جمیله علی‌بخشی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن ولایت دانش‌آموزان ناحیه یک همدان اظهار داشت: امروز بزرگ‌ترین مرکز شیعه‌شناسی در اسرائیل قرار دارد و مکان این مرکز قابل تأمل برای ماست که چرا این چنین مرکزی باید در اسرائیل باشد.

وی ادامه داد: وجود مرکز شیعه‌شناسی در اسرائیل به این دلیل دایر شده که هر دشمنی اگر بخواهد به صورت کامل بر یک قشری مسلط شود ابتدا سعی می‌کند تا بر آن قشر مسلط شود و از تمام برنامه‌های طرف مقابل اطلاع داشته باشد و اسرائیل نیز با هدف مطالعه روی شیعیان این مرکز را راه‌اندازی کرده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان در ادامه تصریح کرد: از برترین افراد شیعه‌شناس اسرائیلی در این مکان مشغول به مطالعه و تحقیق هستند تا بتوانند به صورت کامل بر مسلمانان مسلط شوند.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانسی در تل‌آویو یادآور شد: کنفرانسی در تل‌آویو با حضور 300 شیعه‌شناس دنیا برگزار شد که در این کنفرانس به دو نتیجه دست یافتند که شامل دو نگاه است.

علی‌بخشی در تشریح این دو نگاه تصریح کرد: دو نگاهی که از نتیجه کنفرانس شیعه‌شناسی در تل‌آویو به دست آمده شامل نگاه سرخ و نگاه سبز است که منظور از نگاه سرخ اهمیتی است که شیعیان به شهادت در راه خدا می‌دهند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان ادامه داد: منظور از نگاه سبز نیز نگاه مهدویت و فرهنگ انتظار شیعیان است که شیعیان با شور و شوق در انتظار منجی جهان هستند و اسرائیلی‌ها این دو نگاه را بزرگ‌ترین خطر برای خودشان می‌دانند.

وی در ادامه سخنانش به واقعه غدیر خم اشاره و افزود: خطبه‌ غدیر یکی از جامع‌ترین و رسمی‌ترین خطبه‌ای است که در این خطبه حضرت رسول(ص) مولا علی(ع) را به جانشینی خود انتخاب و آن را در روز غدیر خم معرفی کردند.

علی‌بخشی در پایان سخنانش گفت: پیامبر(ص) با بیان اینکه هر که من ولی او هستم این علی جانشین اوست به مسلمانان اعلام کرد که هر کسی ولایت من را قبول دارد جانشینی علی را نیز باید قبول کند و این اثبات جانشینی علی(ع) است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول