اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری‌همدانی در دیدار نوری المالکی:

فرمول‌های غربی و صهیونیستی شکست خورده است

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید در قم گفت: با تحولاتی که در منطقه ایجاد شده فرمول‌های غربی و صهیونیستی و همچنین دولت‌های وابسته شکست خورده‌اند.

فرمول‌های غربی و صهیونیستی شکست خورده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری سفر آیت‌الله نوری‌همدانی به عراق، نوری مالکی نخست وزیر کشور عراق دوشنبه شب با حضور در محل اقامت حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله نوری‌همدانی در این دیدار ملت ایران و عراق را برادر و دوست توصیف و با تمجید از فرهنگ مشترک دو ملت خاطر نشان کرد: حمله نظامی رژیم بعث عراق به جمهوری اسلامی ایران دسیسه استکبار بود و حساب دولت صدام از مردم کشور عراق جداست و مردم مسلمان دو کشور در صف مبارزه با استکبار و صهیونیسم هستند.

وی از سابقه دیرینه ارتباط دو ملت در مبارزه با انگلیس و صدور حکم تحریم تنباکو توسط علمای نجف و تدریس فقه حکومت اسلامی از سوی امام راحل در نجف اشرف به نیکی یاد و عراق را سرزمین مبارزه با استعمار و استثمار توصیف کرد.

این مرجع تقلید انقلاب‌های اسلامی منطقه را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: به فضل خدا امروز کشور عراق مستقل، آزاد و رو به توسعه و آبادانی است.

آیت‌الله نوری‌همدانی فرمول‌های ارائه شده از سوی غربی‌ها برای حل مشکلات را شکست خورده خواند و بیان داشت: با تحولاتی که در منطقه ایجاد شده فرمول‌های غربی و صهیونیستی و همچنین دولت‌های وابسته شکست خورده‌اند.

این مرجع تقلید امنیت عراق را مطلوب توصیف کرد و اتحاد شیعه و سنی در مقابل دشمن مشترک آمریکا، صهیونیسم و وهابیت را عبادتی بزرگ برشمرد.

انتهای پیام/2258/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول