اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

برگزاری یادواره بیش از 2 هزار شهید شهرری در بهشت زهرا (س)

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز ماه محرم به یاد 2 هزار و 730 شهید شهرری، مزار شهدای بهشت زهرا (س) گلباران شد.

برگزاری یادواره بیش از 2 هزار شهید شهرری در بهشت زهرا (س)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز یادواره 2 هزار و 730 شهید شهرری با حضور مدیران شهری و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران منطقه 20 در بهشت زهرا (س) برگزار و به یاد شهدای شهرری، مزار مطهر شهدای بهشت زهرا (س) عطرافشانی و گلباران شد.

شهردار منطقه 20 در مراسم عطرافشانی مزار شهدای بهشت زهرا (س) و در جمع خانواد‌ه‌های شهدا و ایثارگران شهرری ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان گفت: حفظ فرهنگ حسینی و راه امام حسین (ع) همواره از خواسته‌های شهدای انقلاب بوده است که امیدواریم به حرمت خون شهدا و دعای شما پدران و مادران شهید توفیق بهره‌مندی از معنویت این ایام را بیابیم.

عظیم بابایی با اشاره به اینکه عزت و سربلندی اسلام و انقلاب به حرمت خون‌های پاک و مطهر شهداست، خاطرنشان کرد: برپایی مراسم‌های معنوی که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انجام می‌شود بر اساس ضرورت آگاهی نسل امروز از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای دفاع مقدس است.

شهردار منطقه 20 که خود از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: حضور خانواده شهدا و ایثارگران آثار معنوی را به‌ دنبال دارد که امروز ما نیازمند این معنویت هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری نیز در ادامه همکاری و تعامل بنیاد شهید و شهرداری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برای سومین بار است که خانواده‌های شهدای شهرری در آرامگاه 30 هزار شهید به خون خفته بهشت زهرا (س) برای عطرافشانی حاضر می‌شوند.

حسین نصرالله افزود: در طلیعه ماه محرم از شهدای گرانقدر می‌خواهیم که به ما اجازه ورود به این ماه عزیز و توفیق متنعم شدن از این سفره را به ما بدهند.

این گزارش حاکی است، این مراسم که با حضور شهردار منطقه 20، قائم مقام، معاونان، شهرداران نواحی و مدیران شهرداری منطقه 20، رئیس بنیاد شهید شهرستان ری و 800 نفر از خانواده معزز شهدا و ایثارگران در سالن دعای ندبه بهشت زهرا(س) برگزار شد با عطرافشانی مزار مطهر شهدا پایان یافت.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول