اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 آبان ماه

یادواره سرداران و 428 شهید رامهرمز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رامهرمز از برگزاری یادواره سرداران و شهدای رامهرمز در 22 آبان ماه سال‌جاری خبر داد.

یادواره سرداران و 428 شهید رامهرمز برگزار می‌شود

سرهنگ ابراهیم متینیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز ضمن برشمردن اهداف برگزاری یادواره شهدا اظهار داشت: به منظور انتقال فرهنگ شهادت در جامعه به خصوص نسل سوم و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان یک افتخار، دخیل کردن جوانان در امور فرهنگی و بسترسازی برای حضور آن‌ها در صحنه‌های مختلف، همچنین تجدید پیمان مجدد با شهدا و امام شهدا این یادواره برگزار می‌شود.

وی افزود: یادواره شهدای رامهرمز در اردوگاه قدس این شهرستان از ساعت 17 روز دوشنبه 22 آبان آغاز می‌شود و سخنرانی، مداحی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله بخش‌های این مراسم است.

متینیان همچنین گفت: برای حضور در این یادواره از نماینده ولی فقیه در استان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مسئولان استانی و شهرستانی و عموم شهروندان دعوت به عمل آمده است.

وی در پایان ضمن تأکید بر همکاری مردم و مسئولان برای هر چه بهتر برگزار شدن این یادواره، خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و عمل صادقانه در راه ارزش‌های انقلاب و پیروی از ولایت مطلقه فقیه را از همه مسئولان خواستار شد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول