اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

سران به ظاهر اسلامی برخی کشورها یزید مجسم هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به جنایت برخی سران کشورهای اسلامی بیان کرد: برخی سران به ظاهر مسلمان جنایت‌هایی را در کشورهای اسلامی و در جهان انجام می‌دهند، اینها یزید مجسم هستند.

سران به ظاهر اسلامی برخی کشورها یزید مجسم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان مازندران با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: شیعه رسانه‌ای بالاتر از محرم ندارد.

وی تصریح کرد: بحث عاشورا خلاصه در فروع دین نمی‌شود بلکه عاشورا ریشه در ولایت‌مداری دارد  و امام حسین (ع) برای زنده کردن فلسفه امامت و زنده شدن دین خدا قیام کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه در حق ائمه اطهار بعد از وفات پیامبر خیانت شد، بیان کرد: بزرگ‌ترین خیانت به اسلام بعد از پیامبر همان سپردن حکومت به افراد فاقد صلاحیت بود و تمام مصائب شیعه نیز از همان روز رقم خورد.

وی خطاب به روحانیون حاضر بیان کرد: امروز ما وظیفه داریم فلسفه غدیر دوباره زنده شود و نگذاریم این شور حسینی که در کشور زنده شده است دوباره به گذشته بازگردد.

طبرسی تاکید کرد: تکلیف ما این است که به تشریح واقعی قیام امام حسین (ع) بپردازیم و اگر امام حسین (ع) در برابر خیانت‌های یزید سکوت می‌کرد اسلام زیر سوال می‌رفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: در حال حاضر نیز یزیدیان وجود دارند.

وی با اشاره به جنایت برخی سران کشورهای اسلامی بیان کرد: برخی سران به ظاهر مسلمان جنایت‌هایی را در کشورهای اسلامی و در جهان انجام می‌دهند. اینها یزید مجسم هستند.

طبرسی در ادامه با اشاره به ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی بیان داشت: مردم ایران در حال حاضر در صف معروف قرار دارند و ما روحانیون وظیفه داریم این ولایت و امامت که به برکت قیام امام خمینی(ره) و خون پاک شهیدان در جهان ساری و جاری شد را حفظ کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام حکمتی‌پور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران به بیان عملکرد این سازمان در نیروی انتظامی مازندران اشاره کرد.

انتهای پیام/86003/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول