اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی قم از دفتر خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در قم با سرپرست این دفتر دیدار و گفت‌وگو کرد.

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی قم از دفتر خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام عباس اسکندری به همراه معاونان خود امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در قم با سردبیر و خبرنگاران این دفتر به گفت‌وگو نشست.

در این دیدار سید جواد اشرفی سرپرست خبرگزاری فارس در قم با اشاره به تلاش این خبرگزاری به منظور پوشش سریع و صحیح اخبار به ویژه خبرهای مذهبی و حوزوی اظهار کرد: آنچه در درجه نخست برای خبرنگاران فارس در قم اهمیت دارد، انجام وظیفه و رسالتی است که بر دوش آن‌ها گذاشته شده است.

وی افزود: بر اساس تصمیم مدیران ارشد خبرگزاری فارس، سایت‌های استانی این خبرگزاری به زودی راه‌اندازی خواهند شد و قم نخستین استانی خواهد بود که این طرح در آن اجرایی می‌شود.

اشرفی با بیان اینکه خبرگزاری فارس در قم همکاری نزدیکی با مراکز حوزوی و دینی از جمله اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم دارد گفت: پوشش گسترده اخبار مربوط به اعزام مبلغان و فعالیت‌هایی که در این زمینه صورت می‌گیرند گواه این مطلب است.

سرپرست خبرگزاری فارس در قم خاطر نشان کرد: این دفتر آمادگی دارد همکاری خود را با اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم بیش از گذشته توسعه داده و اخبار مربوط به بخش‌های مختلف این اداره را به طور کامل پوشش دهد.

حجت‌الاسلام اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این دیدار مطالبی در ارتباط با اهمیت خبر و خبررسانی اسلامی و ضرورت پرداختن به رسالت اصلی خبرنگاران یعنی ترویج فرهنگ ناب اسلامی و شیعی به عنوان ادامه‌دهنده راه اباعبدالله(ع) در راستای روشن‌گری اجتماعی بیان کرد.

حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این دیدار سخنان کوتاهی در ارتباط با اهمیت خبررسانی صحیح ارائه کرد و گفت: نمایندگی خبرگزاری فارس در قم تفاوت‌های زیادی با سایر نمایندگی‌های سطح کشور دارد زیرا می‌تواند از ظرفیت گسترده علمی و تبلیغی موجود در قم و حوزه‌های علمیه بهره ببرد.

انتهای پیام/78004/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول