اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان تصریح کرد

اداره امور ایران با ارزش ‌افزوده معادن کرمان

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: معادن غنی بسیاری در استان کرمان وجود دارد که با درآمد به دست آمده از ایجاد ارزش ‌افزوده معادن می‌توانیم ایران را اداره کنیم.

اداره امور ایران با ارزش ‌افزوده معادن کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در آیین افتتاح نخستین شعبه بانک گردشگری در استان کرمان اظهار داشت: کرمان با دارا بودن ظرفیت‌های گردشگری جایگاه وسیعی در این زمینه دارد.

وی با اشاره به درآمدزایی یک‌هزار و 200 میلیارد دلاری صنعت گردشگری در جهان اذعان کرد: سهم ایران و همچنین استان کرمان از این درآمد ناچیز است.

نجار وجود تفرجگاه‌های بکر، طبیعت زیبا، کویر کم‌نظیر و آثار باستانی فراوان را از جمله ظرفیت‌های گردشگری استان کرمان برشمرد و خاطرنشان کرد: با استفاده از این ظرفیت‌ها باید بخشی از ثروت کلان حوزه گردشگری را نصیب ایران و کرمان کنیم.

وی با بیان اینکه استان کرمان دارای صنایع دستی زیبا و منحصر به ‌فرد در رشته‌های مختلف است، بیان داشت: جایگاه ویژه‌ای در تمام شهرستان‌ها باید برای ارائه این صنایع دستی ایجاد شود.

نجار افزود: معادن غنی بسیاری در استان کرمان وجود دارد که با درآمد به دست آمده از ایجاد ارزش ‌افزوده معادن می‌توانیم ایران را اداره کنیم و متکی به نفت نباشیم که دشمنان از این منظر ما را تهدید کنند.

وی حضور 25 میلیون نفر مسافر در مشهد مقدس را ظرفیت بزرگی در بخش گردشگری خواند و عنوان کرد: حضور مسافران موجب ایجاد درآمد می‌شود.

نجار بیان کرد: امیدواریم راه‌اندازی بانک گردشگری در کرمان منشأ خیر و برکت در کرمان باشد و سرمایه‌گذاری مردم در این بانک موجب رونق گردشگری شود و هیچگونه انحرافی در این مجموعه به وجود نیاید.

انتهای پیام/80019/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول