اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فرا رسیدن محرم

تجمع تجدید میثاق با امام حسین (ع) در گلستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلستان از تجمع تجدید میثاق با شهید امر به معروف و نهی از منکر امام حسین (ع) همزمان با روز اول محرم در گلستان خبر داد.

تجمع تجدید میثاق با امام حسین (ع) در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عباس پوریانی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های فرهنگی استان ضمن گرامیداشت ایام محرم و هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: امر و نهی دینی گل سرسبد احکام خدا هستند که دینداری مردم به وجود آنها شکل می‎گیرد.

هدف امر به معروف رشد و تعالی انسان‎ها است

وی هدف امر به معروف و نهی از منکر را در رشد و تعالی انسان‎ها برشمرد و تصریح کرد: این فریضه مهم نقش مؤثری در شکل‎گیری رفتار دینی در بین مسلمانان داشته و به عنوان عاملی بازدارنده و تعالی‎بخش، مسیر درستی برای دستیابی به کمال و شکوفایی معنوی است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلستان تکریم ارباب رجوع، خوش‎خلقی، نیکو سخن گفتن، امانتداری، صداقت در گفتار، صداقت در رفتار، رعایت بهداشت، همراهی کردن مردم با ماموران شهرداری همه و همه را از مصادیق امر به معروف دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر تنها مختص به حجاب و عفاف نیست بلکه گستره وسیعی دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

پوریانی تاکید کرد: توجه به فرایض و مضامین الهی دین اسلام همانند چراغ پرفروغی در مسیر دشوار زندگی است که می‎تواند راهگشا و مددرسان باشد.

عنوان‎های روزهای هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر در گلستان

وی در خصوص عنوان‎های روزهای هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان در محرم بیان کرد: روز جمعه اول محرم 26 آبان با عنوان حماسه حسینی، بیداری اسلامی، حکومت مهدوی، روز شنبه دوم محرم 27 آبان با عنوان بازار اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، روز یکشنبه سوم محرم 28 آبان با عنوان قانون‎مداری، وجدان‎کاری، سلامت اداری، روز دوشنبه چهارم محرم 29 آبان با عنوان رسانه و فضای مجازی، اعتلای فرهنگی، خودباوری ملی، روز سه‎شنبه پنجم محرم 30 با عنوان اقتدار ملی، امنیت اجتماعی، حقوق شهروندی، روز چهارشنبه ششم محرم یکم آذر با عنوان جوانان، تحکیم خانواده، عفت عمومی و روز پنج‎شنبه هفتم محرم دوم آبان با عنوان تذکر لسانی، نظارت همگانی، پیام عاشورایی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/2307/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول